Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role of interactive computer word games in English vocabulary acquisition
Banáková, Lucia ; Matuchová, Klára (vedoucí práce) ; Červinková Poesová, Kristýna (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá možnosti, které nabízí počítačové výukové hry studentům angličtiny jako cizího jazyka v problematice učení slovní zásoby. Vzhledem k tomu, že důraz práce je kladený na praktickou část, skládá se teoretická část z omezeného výběru relevantních teorií a konceptů v oblasti osvojování slovní zásoby a počítačových výukových technologií. Praktická část představuje původní autorsky navrženou a naprogramovanou počítačovou výukovou hru na rozšiřování slovní zásoby a následně prověřuje její funkčnost a nápomocnost prostřednictvím experimentu a dotazníkového šetření mezi středoškolskými studenty angličtiny. Poslední kapitola nabízí analýzu výsledků výzkumu a navrhuje možné vylepšení a rozšíření představené hry do budoucnosti.
Podpora souvislého mluveného projevu žáků ZŠ
Khýrová, Lenka ; Saicová Římalová, Lucie (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o tématu podpory souvislého mluveného projevu žáků základní školy. Zaměřuje se zejména na žáky 5. a 6. ročníku a na slohový postup výkladový, přičemž podává základní vývojové charakteristiky této věkové skupiny. Ve své stěžejní části přináší práce vedle porovnání současných učebnic českého jazyka s ohledem na podporu mluveného projevu a požadavky RVP především soubor aktivit, které mohou doplnit cvičení v těchto učebnicích. V poslední kapitole práce je pak popsáno testování vybraných aktivit se skupinou žáků 5. ročníku včetně hodnocení a zpětné vazby žáků. Klíčová slova: mluvený projev, základní škola, komunikační výchova, postup výkladový, slovní hry, učebnice českého jazyka
Podpora souvislého mluveného projevu žáků ZŠ
Khýrová, Lenka ; Saicová Římalová, Lucie (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o tématu podpory souvislého mluveného projevu žáků základní školy. Zaměřuje se zejména na žáky 5. a 6. ročníku a na slohový postup výkladový, přičemž podává základní vývojové charakteristiky této věkové skupiny. Ve své stěžejní části přináší práce vedle porovnání současných učebnic českého jazyka s ohledem na podporu mluveného projevu a požadavky RVP především soubor aktivit, které mohou doplnit cvičení v těchto učebnicích. V poslední kapitole práce je pak popsáno testování vybraných aktivit se skupinou žáků 5. ročníku včetně hodnocení a zpětné vazby žáků. Klíčová slova: mluvený projev, základní škola, komunikační výchova, postup výkladový, slovní hry, učebnice českého jazyka
Role of interactive computer word games in English vocabulary acquisition
Banáková, Lucia ; Matuchová, Klára (vedoucí práce) ; Červinková Poesová, Kristýna (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá možnosti, které nabízí počítačové výukové hry studentům angličtiny jako cizího jazyka v problematice učení slovní zásoby. Vzhledem k tomu, že důraz práce je kladený na praktickou část, skládá se teoretická část z omezeného výběru relevantních teorií a konceptů v oblasti osvojování slovní zásoby a počítačových výukových technologií. Praktická část představuje původní autorsky navrženou a naprogramovanou počítačovou výukovou hru na rozšiřování slovní zásoby a následně prověřuje její funkčnost a nápomocnost prostřednictvím experimentu a dotazníkového šetření mezi středoškolskými studenty angličtiny. Poslední kapitola nabízí analýzu výsledků výzkumu a navrhuje možné vylepšení a rozšíření představené hry do budoucnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.