Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora souvislého mluveného projevu žáků ZŠ
Khýrová, Lenka ; Saicová Římalová, Lucie (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o tématu podpory souvislého mluveného projevu žáků základní školy. Zaměřuje se zejména na žáky 5. a 6. ročníku a na slohový postup výkladový, přičemž podává základní vývojové charakteristiky této věkové skupiny. Ve své stěžejní části přináší práce vedle porovnání současných učebnic českého jazyka s ohledem na podporu mluveného projevu a požadavky RVP především soubor aktivit, které mohou doplnit cvičení v těchto učebnicích. V poslední kapitole práce je pak popsáno testování vybraných aktivit se skupinou žáků 5. ročníku včetně hodnocení a zpětné vazby žáků. Klíčová slova: mluvený projev, základní škola, komunikační výchova, postup výkladový, slovní hry, učebnice českého jazyka
Podpora souvislého mluveného projevu žáků ZŠ
Khýrová, Lenka ; Saicová Římalová, Lucie (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o tématu podpory souvislého mluveného projevu žáků základní školy. Zaměřuje se zejména na žáky 5. a 6. ročníku a na slohový postup výkladový, přičemž podává základní vývojové charakteristiky této věkové skupiny. Ve své stěžejní části přináší práce vedle porovnání současných učebnic českého jazyka s ohledem na podporu mluveného projevu a požadavky RVP především soubor aktivit, které mohou doplnit cvičení v těchto učebnicích. V poslední kapitole práce je pak popsáno testování vybraných aktivit se skupinou žáků 5. ročníku včetně hodnocení a zpětné vazby žáků. Klíčová slova: mluvený projev, základní škola, komunikační výchova, postup výkladový, slovní hry, učebnice českého jazyka
Donchuanovská tematika ve finské literatuře
Khýrová, Lenka ; Dlask, Jan (vedoucí práce) ; Parente Čapková, Viola (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o donchuanovské tematice ve finské literatuře. V souladu se sekundární literaturou rozlišuje mezi svůdníky donchuanovského a casanovovského typu, kdy nejprve popisuje základní charakteristiky obou těchto typů. Dále práce na vybraných textech představuje nejznámější postavy finských svůdníků a následně poukazuje na společné i odlišné rysy v jednotlivých zpracováních. Stěžejními texty pro práci jsou: epos Eliase Lönnrota Kalevala, román Johannese Linnankoskiho Laulu tulipunaisesta kukasta a povídky Voltera Kilpiho ze souboru Varhaiset kertomukset. Klíčová slova: finská literatura, don juan, casanova, johannes linnankoski, elias lönnrot, volter kilpi

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.