Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Squirrel: Webový framework v jazyce Swift
Klembara, Filip ; Bobák, Petr (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť framework v jazyku Swift, ktorý umožňuje tvorbu webových aplikácií a je jednoducho použiteľný, pracuje s databázou MongoDB, ponúka vlastný šablónovací systém, minimalizuje potrebu programovania typu kľúč-hodnota a využíva výhody jazyku Swift verzie 4. Zvolený problém som vyriešil pomocou implementácie vlastného serveru, nad ktorým pracuje mnou vytvorený framework. V riešení bolo použité generické programovanie a protokol Codable, ktorý umožňuje jednoduchú serializáciu dát. Vytvorené riešenie poskytuje jednoduché prostredie pre tvorbu webových aplikácií fungujúce na všetkých Swiftom podporovaných Linuxových distribúciách. Prínosom tejto práce je zjednodušenie vývoja webových aplikácií Swift vývojárom v jazyku Swift.
Android aplikace pro děti s možností snadného přidávání obsahu
Turcovský, Jakub ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací projektu, díky kterému mohou rodiče sami tvořit obsah aplikací pro své děti. Tyto aplikace jsou v naprosté většině hry, které podporují děti předškolního věku v jejich mentálním vývoji a vzdělávají je v práci s dotykovými zařízeními. Tento projekt, nazvaný Tamaty (pozn. TÁta, MÁma a TY), se skládá z webového frameworku, který umožňuje rodičům nahrát na server mediální soubory, vytvořit z nich balík s obsahem, a poté ze samotných aplikací pro platformu Android, které tento obsah dovolují stáhnout a vytvořit z něj hru pro děti. Pro potřeby této práce jsou implementovány variace na známé hry pexeso a puzzle.
Zpracování řečových signálů přes webové rozhraní
Markovič, Michal ; Smékal, Zdeněk (oponent) ; Mekyska, Jiří (vedoucí práce)
Táto práca rieši možnosť spracovania rečového signálu pomocou webového rozhrania. Rečový signál je zaznamenaný do nahrávky, ktorá je uložená na servery. Nahrávku je možné ďalej pomocou webovej aplikácie, písanej v programovacom jazyku C++, analyzovať a spracovávať. Výsledky sú vykreslené späť vo webovom rozhraní.
Aplikační rámec pro vývoj informačních systémů v jazyce Dart
Raška, Miroslav ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Vývoj webových aplikacích se potýká se specifickými problémy, které by mohly být vyřešeny novým webovým aplikačním rámcem kombinujícím moderní technologie a nový přístup k návrhu aplikací. Jednotlivé problémy webových aplikací jsou nastíněny včetně stavu jejich řešení v současných webových rámcích. Představena je architektura řízená zprávami, kostra aplikačních komponent a rozličná rozšíření. Popsány jsou problémy při implementaci obecného řešení v jazyce Dart. Dopady jednotlivých rozhodnutí a řešení problémů jsou ilustrovány na ukázkách reálných webových aplikací.
Mobilní systém pro rozpoznání textu na iOS
Bobák, Petr ; Sochor, Jakub (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce dokumentuje postup vývoje moderní klient-server aplikace pro rozpoznání textu na platformě iOS. Čtenář je v úvodu seznámen s obecným principem klient-server modelu, včetně jeho známých architektur, a také s členěním logických vrstev mezi obě strany. Následuje popis současných trendů a používaných technologií vhodných pro tvorbu aplikačního rozhraní webového serveru. Dále jsou diskutovány principy a možnosti rozpoznání textu na straně serveru. V rámci klientské části práce poskytuje základní poznatky o platformě iOS a zmiňuje také některé podstatné koncepty charakteristické pro vývoj iOS aplikací. Vlastní implementace pak klade důraz na možnost obecného použití serverové části tak, aby ji bylo možné integrovat přímo s koncovým klientem, případně i s jiným aplikačním serverem třetí strany. Součástí výstupu práce je také framework pro přímou komunikaci iOS klienta se serverem. Jako příklad použití je implementována demonstrační aplikace pro vyhodnocení aditivních látek z etiket potravin.
Webová aplikace autentizačního systému
Nohava, Martin ; Dzurenda, Petr (oponent) ; Malina, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh a vývoj graficko-uživatelských rozhraní pro kryptografické protokoly pomocí webových technologií. Konkrétně přidává možnost ovládat autentizační systém PEAS skrze webová rozhraní. Práce nejprve vyhodnocuje soudobé možnosti vývoje moderních webových aplikací a věnuje pozornost problematice provázání webových technologií s autentizačním systém tvořeným v programovacím jazyce C. Pro tento účel se práce blíže věnuje také technologii WebAssembly. V praktické části byla vytvořena čtyři grafická uživatelská rozhraní, jedno pro každou entitu autentizačního systému. Jsou postavena na webových technologiích HTML, CSS a JavaScript, za využití frameworku Vue.js. Komunikaci s autentizačním systémem zajišťují, pomocí API, webové servery, které jsou implementovány v jazyce JavaScript a spouštěné v prostředí Node.js.
Návrh počítačových cvičení pro zabezpečení informačních systémů
Nakládalová, Kateřina ; Tomašov, Adrián (oponent) ; Myška, Vojtěch (vedoucí práce)
V dnešní době je spousta služeb poskytována v internetovém prostředí prostřednictvím webových aplikací. Kyberprostorem se tak přenáší velké množství dat a citlivých informací, které mohou být útočníky odcizeny při nedostatečném zabezpečení systémů, které s nimi pracují. Vzdělání v oblasti Informační bezpečnosti je proto stěžejní. Za tímto účelem byla vytvořena webová aplikace v programovacím jazyce Java k demonstraci útoků na ni mířených. Aplikace je sestrojena s využitím frameworku Spring a připojena k databázi PostgreSQL. V práci jsou předvedeny a popsány nejběžnější útoky na webové aplikace, kterými jsou Útok hrubou silou, útoky SQL injection, útok Cross-site scripting a Cross-site request forgery, chyby v řízení přístupu, expozice citlivých dat, nekonzistence dat ve webové aplikaci a zásah do manipulace s parametry webové aplikace. Proti těmto útokům jsou uvedeny konkrétní způsoby implementace ochrany k zajištění jejich bezpečného používání. Tato práce může sloužit jako užitečný zdroj informací pro vývojáře i uživatele webových aplikací, kteří chtějí získat vědomosti o problematice počítačových útoků a snižovat tím riziko jejich výskytu.
Webová aplikace autentizačního systému
Nohava, Martin ; Dzurenda, Petr (oponent) ; Malina, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh a vývoj graficko-uživatelských rozhraní pro kryptografické protokoly pomocí webových technologií. Konkrétně přidává možnost ovládat autentizační systém PEAS skrze webová rozhraní. Práce nejprve vyhodnocuje soudobé možnosti vývoje moderních webových aplikací a věnuje pozornost problematice provázání webových technologií s autentizačním systém tvořeným v programovacím jazyce C. Pro tento účel se práce blíže věnuje také technologii WebAssembly. V praktické části byla vytvořena čtyři grafická uživatelská rozhraní, jedno pro každou entitu autentizačního systému. Jsou postavena na webových technologiích HTML, CSS a JavaScript, za využití frameworku Vue.js. Komunikaci s autentizačním systémem zajišťují, pomocí API, webové servery, které jsou implementovány v jazyce JavaScript a spouštěné v prostředí Node.js.
Squirrel: Webový framework v jazyce Swift
Klembara, Filip ; Bobák, Petr (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť framework v jazyku Swift, ktorý umožňuje tvorbu webových aplikácií a je jednoducho použiteľný, pracuje s databázou MongoDB, ponúka vlastný šablónovací systém, minimalizuje potrebu programovania typu kľúč-hodnota a využíva výhody jazyku Swift verzie 4. Zvolený problém som vyriešil pomocou implementácie vlastného serveru, nad ktorým pracuje mnou vytvorený framework. V riešení bolo použité generické programovanie a protokol Codable, ktorý umožňuje jednoduchú serializáciu dát. Vytvorené riešenie poskytuje jednoduché prostredie pre tvorbu webových aplikácií fungujúce na všetkých Swiftom podporovaných Linuxových distribúciách. Prínosom tejto práce je zjednodušenie vývoja webových aplikácií Swift vývojárom v jazyku Swift.
Mobilní systém pro rozpoznání textu na iOS
Bobák, Petr ; Sochor, Jakub (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce dokumentuje postup vývoje moderní klient-server aplikace pro rozpoznání textu na platformě iOS. Čtenář je v úvodu seznámen s obecným principem klient-server modelu, včetně jeho známých architektur, a také s členěním logických vrstev mezi obě strany. Následuje popis současných trendů a používaných technologií vhodných pro tvorbu aplikačního rozhraní webového serveru. Dále jsou diskutovány principy a možnosti rozpoznání textu na straně serveru. V rámci klientské části práce poskytuje základní poznatky o platformě iOS a zmiňuje také některé podstatné koncepty charakteristické pro vývoj iOS aplikací. Vlastní implementace pak klade důraz na možnost obecného použití serverové části tak, aby ji bylo možné integrovat přímo s koncovým klientem, případně i s jiným aplikačním serverem třetí strany. Součástí výstupu práce je také framework pro přímou komunikaci iOS klienta se serverem. Jako příklad použití je implementována demonstrační aplikace pro vyhodnocení aditivních látek z etiket potravin.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.