Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Jambor, David ; Glajc, Radim (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje analýzu a návrh změn informačního systému pro firmu My to opravíme s. r. o., která se zabývá servisem elektronických zařízení. Na základě provedených analýz jsou definovány změny informačního systému, který je realizován formou webové aplikace. Aplikace je vyvíjena na míru firemním procesům a zákaznickým požadavkům tak, aby přinášela co největší přidanou hodnotu. V práci jsou popsány metody, postupy a aktuální technologie, jenž se pro vývoj webových aplikací používají.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Jahôdka, Daniel ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na posúdenie informačného systému spoločnosti KPA ONE s.r.o., a návrhom potrebných zmien. Prvá časť sa zaoberá teoretickými východiskami. Nasledujúca časť obsahuje stručný popis spoločnosti a potrebné analýzy firmy a informačného systému. Z prevedených analýz sú následne definované potrebné zmeny informačného systému. V poslednej časti sú zhodnotené ekonomická náročnosť týchto zmien a prínosy jednotlivých inovácií.
Uplatnění UX designu v rozhraní databáze UniCatDB
MASTIL, František
Diplomová práce identifikuje nejpoužívanější metody návrhu uživatelské zkušenosti (UX), které strukturuje podle projektových fází. Vybrané metody z teoretické části jsou aplikovány při návrhu dynamické aplikace UniCatDB, pro správu nálezových dat.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Jahôdka, Daniel ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na posúdenie informačného systému spoločnosti KPA ONE s.r.o., a návrhom potrebných zmien. Prvá časť sa zaoberá teoretickými východiskami. Nasledujúca časť obsahuje stručný popis spoločnosti a potrebné analýzy firmy a informačného systému. Z prevedených analýz sú následne definované potrebné zmeny informačného systému. V poslednej časti sú zhodnotené ekonomická náročnosť týchto zmien a prínosy jednotlivých inovácií.
Redesign uživatelského rozhraní webové aplikace vycházející z principů UX designu
Fröhlichová, Karin ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá redesignem uživatelského rozhraní webové aplikace vycházející z principů UX designu. Teoretická část je soustředěna na definování pojmu uživatelský prožitek (UX), dále dílčích disciplín, které se podílí na tvorbě uživatelského rozhraní (UI), což dohromady vytváří výsledný uživatelský prožitek. Cílem teoretické části je popsat jednotlivé kroky vybraného postupu procesu UX designu, který vychází z principů user-centered designu. Hlavním cílem praktické části je vytvořit návrh webové aplikace, který koresponduje s principy UX designu, požadavky a cíli uživatelů i podniku. Dílčími cíli jsou provedení analýzy a průzkumu cílové skupiny i podniku a dále testování, které ověří, zda vytvořené návrhy odpovídají principům použitelnosti a přístupnosti a také ověří vhodnost zvoleného postupu procesu UX designu.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Jambor, David ; Glajc, Radim (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje analýzu a návrh změn informačního systému pro firmu My to opravíme s. r. o., která se zabývá servisem elektronických zařízení. Na základě provedených analýz jsou definovány změny informačního systému, který je realizován formou webové aplikace. Aplikace je vyvíjena na míru firemním procesům a zákaznickým požadavkům tak, aby přinášela co největší přidanou hodnotu. V práci jsou popsány metody, postupy a aktuální technologie, jenž se pro vývoj webových aplikací používají.
Návrh metodiky UIX designu pro mobilní aplikace
Šolín, Petr ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem metodiky User Experience Design a jejího využití při tvorbě mobilní aplikace. Teoretická část se zaměřuje na definování oboru User Experience Design (UXD) ve spojení s definováním uživatelského prožitku. Dále se zaměřuje na roli UX Designéra a jeho znalostí především z oblasti kognitivního designu a práci s pamětí. Hlavním cílem teoretické práce je sestavení komplexního postupu pro tvorbu mobilních UX aplikací sloužící firmám jakožto návod či vodítko při vytváření uživatelsky přívětivé aplikace Hlavní cíl v praktické části je autorův návrh metodiky UX Designu pro mobilní aplikace. Metodika je navržena na základě autorových zkušeností, které získal na projekt z pozice UX Designéra a grafika. Vedlejším cílem praktické části je aplikace vytvořené metodiky na případovou studii tvorby mobilní aplikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.