Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové aktivity sportovního klubu Tatran Omlux Štřešovice
Hlavička, Aleš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingové aktivity sportovního klubu Tatran Střešovice Cíle: Cílem práce je navržení vhodných opatření, pro zefektivnění práce v oblasti marketingu florbalového klubu, zejména směrem k fanouškům, partnerům a vlastním členům klubu, v souladu se specifickým prostředím Metody: analýza interních a externích faktorů sportovní organizace, případová studie, analýza dokumentů, interview Výsledky: Souhrn doporučení pro zlepšení v jednotlivých oblastech marketingového mixu, práce s vlastními členy, fanoušky a partnery klubu Klíčová slova: marketingový mix, Tatran Střešovice, komunikační mix, interview, sponzoring
Srovnání mediální prezentace Tatranu Omlux Střešovice a 1. SC WOOW Vítkovice
Bokůvka, Matyáš ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou mediální prezentace dvou českých florbalových týmů, Tatranu Omlux Střešovice a 1. SC WOOW Vítkovice, ve vybraných českých celostátních médiích. Tato mužstva byla vybrána, protože se jedná o dva historicky nejúspěšnější kluby v České republice. Mediální obraz obou týmů bude analyzován v denících Mladá fronta DNES, Právo a Sport. Zastoupeny budou také zpravodajské portály idnes.cz a sport.cz. Pro analýzu jsou vybrány sezony 2011/2012 a 2012/2013. Na mediálním obraze těchto dvou týmů bude také možno demonstrovat základní rysy mediálního obrazu florbalu obecně v českých médiích. Jedná se o jeden z nejrychleji se rozvíjejících sportů u nás a bude zajímavé sledovat, jakou pozornost mu věnují česká média.
Marketingové aktivity sportovního klubu Tatran Omlux Štřešovice
Hlavička, Aleš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingové aktivity sportovního klubu Tatran Střešovice Cíle: Cílem práce je navržení vhodných opatření, pro zefektivnění práce v oblasti marketingu florbalového klubu, zejména směrem k fanouškům, partnerům a vlastním členům klubu, v souladu se specifickým prostředím Metody: analýza interních a externích faktorů sportovní organizace, případová studie, analýza dokumentů, interview Výsledky: Souhrn doporučení pro zlepšení v jednotlivých oblastech marketingového mixu, práce s vlastními členy, fanoušky a partnery klubu Klíčová slova: marketingový mix, Tatran Střešovice, komunikační mix, interview, sponzoring

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.