Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalitativní studie tvorby strategie ve sportovní organizaci
Kratochvílová, Eva ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Strategie je všeobecně považována za jeden z důvodů úspěchu organizace. Ovšem můžeme se jen domnívat, zda je tato teorie platná ve všech odvětvích. Proto jsem se rozhodla ve své diplomové práci zaměřit na vnímání strategie a strategického plánovacího cyklu, a jeho vliv na konkrétní sportovní odvětví. Tímto odvětvím je dostihový sport. Zjišťuji přitom vliv této teorie na konkrétní dostihovou stáj, její využívání a vliv na výsledky této stáje, aby mohlo případně dojít k potřebným změnám. Výzkum je prováděn pomocí kvalitativního výzkumu, konkrétně využitím hloubkových rozhovorů. Pro zvýšení validity jednotlivých výpovědí je použita triangulace zdrojů. Jako doplněk je zařazeno i zúčastněné pozorování, dochází tedy k triangulaci metod, což rovněž zvyšuje validitu výzkumu. Výsledkem mé práce je zjištění, že tato konkrétní dostihová stáj nepovažuje tvorbu strategie za důležitou, ačkoli na některých částech strategického plánovacího cyklu významně pracuje. Toto však dostihovou stáj v současnosti negativně neovlivňuje. Je tedy vhodné, avšak ne nutné, aby došlo ke změnám a tvorbě strategie.
Strategie podniku
Králová, Pavla ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Štěpán, Jan (oponent)
Předmětem diplomové práce je na základě strategické analýzy zpracovat strategii budoucího vývoje konkrétního podniku. Práce je rozdělena na dvě stěžejní části, kde v první jsou položena teoreticko-metodologická východiska, jejichž poznatky jsou následně využity ve druhé, praktické části. K dosažení budoucí strategie podniku je využit přístup strategického plánovacího cyklu. V jeho analytické části je zanalyzováno externí a interní prostředí podniku, na jehož základě jsou ve strategické části navrženy varianty budoucího vývoje podniku, opírající se o akceptační kritéria. Nakonec v realizační části strategického plánovacího cyklu jsou dlouhodobé strategické cíle vybrané společnosti dekomponované na cíle krátkodobé, zabezpečující operativu řízení.
Využití metod manažerského rozhodování při zavádění nového produktu na trhu bezpečnostních služeb
Brož, Jan ; Pudil, Pavel (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem této práce je posoudit vhodnost metod manažerského rozhodování v praxi. Práce poukazuje na odlišnost vybraných metod, zejména ve vztahu k využití diskrétních a spojitých faktorů rizika. Metody jsou aplikovány na případu zavedení nového produktu v odvětví soukromých bezpečnostních služeb. Práce obsahuje kompletní strategický plánovací cyklus vycházející z definovaných cílů organizace, bezpečnostní agentury SECURE. Od analytické části, zahrnující analýzu konkurenčního prostředí 5F, přes tvorbu strategie se autor ubírá k podstatě práce, kterou tvoří realizační část. Zde jsou aplikovány metody manažerského rozhodování za rizika a nejistoty, a to především rozhodovací matice a metoda Monte Carlo. Závěr práce obsahuje hodnocení a porovnání jednotlivých metod a jejich přínos pro praktické použití.
Strategická analýza podniku
Janotová, Lenka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Medek, Josef (oponent)
Práce je zaměřena na strategickou analýzu, jež aplikuje na konkrétní firmě Lubomír Šanda -SAN v Táboře. Cílem je provést kompletní strategickou analýzu dle vybraných metod, získat patřičné informace a na jejich základě analyzovat stávající situaci podniku a navrhnout případná opatření či doporučení, které povedou ke zlepšení postavení dané společnosti na trhu.
Podnikatelský plán
Franc, Dalibor ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Bělej, Jaroslav (oponent)
Předmětem diplomové práce "Podnikatelský plán" je zpracování konkrétního podnikatelského plánu firmy GAS s.r.o. Teoretická část se zabývá především analýzou jednotlivých částí podnikatelského plánu, právními, daňovými a ekonomickými aspekty založení podniku. Praktická část aplikuje poznatky z teoretické části do zpracování podnikatelského plánu firmy GAS s.r.o.
Strategická analýza podniku
Lískovcová, Jaroslava ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá strategickou analýzou externího a interního prostředí u společnosti Retre, s. r. o., která působí na českém trhu v oboru "prádelenství". Hlavním předmětem podnikání je praní, žehlení, mandlování prádla a dále sběr textilů, oděvů pro chemické čistění. V teoretické části diplomové práce jsou popsány základní pojmy, které jsou nezbytné pro pochopení dalších souvislostí. Jsou zde vymezeny pojmy jako je: strategický management, strategie, strategické myšlení, atd. Samostatnou kapitolu tvoří popis procesu marketingového výzkumu, sběru potřebných informací (tj. marketingový informační systém) a popis jednotlivých analýz externího a interního prostředí. V praktické části jsou jednotlivé analýzy realizovány u společnosti Retre, s. r. o.- prádelna a chemická čistírna. Na základě získaných informací je zhodnocena současná situace a pozice na konkurenčním trhu, dále navržena vhodná doporučení a opatření pro tuto společnost.
Dílčí strategie podniku - marketingová, prodejní, obchodní, ekonomická, finanční, personální, investiční apod.
Matoušková, Věra ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Nováček, Václav (oponent)
Diplomová práce je věnována problematice strategického managementu Amber Hotelu Vavřinec. Jelikož v současné době hotel nemá vytvořenu žádnou ucelenou strategickou koncepci, rozhodla jsem se touto otázkovou zabývat v rámci diplomové práce. Cílem práce je uvést přehled základních poznatků k problematice strategického managementu a specifikace marketingu v hotelnictví a na základě vlastní analýzy navrhnout strategii pro Amber Hotel Vavřinec

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.