Název: Dílčí strategie podniku - marketingová, prodejní, obchodní, ekonomická, finanční, personální, investiční apod.
Překlad názvu: Partial Strategies of an Enterprise - marketing, sales, business, economic, financial, personnel, investment and other strategies
Autoři: Matoušková, Věra ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Nováček, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hotelnictví; marketingová strategie; strategický plánovací cyklus; hotel business; maketing strategy; strategic planning cycle

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15937

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11910


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet