Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Silniční most přes místní potok
Vondráček, Jan ; Zich, Miloš (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh silničního mostu přes údolí s potokem. Byly vypracovány dvě varianty mostů s různým konstrukčním řešením. Pro podrobnější zpracování byla vybrána varianta zavěšeného mostu o jednom poli. Výpočet vnitřních sil byl proveden pomocí softwaru SCIA Engineer 22.0. Byly vytvořeny tři výpočtové modely. Deskový, prutový prostorový a deskostěnový. Konstrukce je posouzena na mezní stavy dle aktuálně platných norem.
Obchodní galerie
Gargulák, Martin ; Barnat, Jan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je návrh a statické posouzení nosné ocelové konstrukce obchodní galerie. Návrh je zpracován ve dvou variantách. Objekt je situován v lokalitě Vsetín. Celkové půdorysné rozměry jsou 51x54 m. Výška budovy v nejvyšším bodě je cca 17m. Objekt je rozdělen na dvě části – na vstupní pasáž a na část patrovou o třech nadzemních podlažích. Pro vybranou variantu je proveden výpočet spojů, výpočet kotvení a je vypracována výkresová dokumentace.
Zastřešení církevního objektu
Lecián, Martin ; Hron, Lukáš (oponent) ; Buchta, Stanislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem dřevěné nosné konstrukce zastřešení církevního objektu o půdorysných rozměrech 15,5 x 17,5m v obci Chudčice severozápadně od Brna. Výška objektu je 16m z toho 12m tvoří krov. Hlavní nosnou konstrukci krovu tvoří nárožní krokve ztužené dřevěným rámem, na kterém je uložen trámový strop půdy. Hlavní nosné pruty jsou navrženy z lepeného lamelového dřeva GL24, ostatní nosné pruty jsou navrženy ze dřeva C22. Střecha kaple, která je tvořena průnikem dvou střech stanových, je ve sklonu 62° a střešní plášť tvoří asfaltový šindel. Ve vrchní části krovu je zvonová stolice se zvonem, technické zařízení zajišťující automatické zvonění je umístěno na půdě. Spoje dřevěných prutů jsou řešeny pomocí ocelových styčníků.
Návrh silničního ocelobetonového komorového mostu na obchvatu Bludova
Kuba, Michal ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Obsahem práce je variantní návrh nosné konstrukce komorového silničního mostu na obchvatu města Bludov. Most je navržený jako spřažený ocelobetonový o 5 polích s rozpětím 31,25 m; 40,0 m; 60,0 m; 60,0 m; 40,35 m. Hlavní nosná konstrukce je tvořená ocelovou komorou, uzavřenou železobetonovou deskou mostovky, vyztuženou podélnými a příčnými výztuhami. Nosná konstrukce pro každý dopravní směr je řešená samostatně. Překračovanou překážkou je řeka Morava a železniční trať v 2, respektive 3 poli. Návrhová kategorie převáděné komunikace I/44 je S 21,5/100, komunikace je vedena v směrovém oblouku. Výška ocelové komory je závislá od limitované stavební výšky mostu a je navržená na 2,5 m. Most bude vysouván, betonován na montážních podpěrách. Návrh jednotlivých části konstrukce ocelové komory a betonové desky je převáděn podle platných norem ČSN EN. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S 355 a beton C 35/45.
Železobetonová konstrukce železničního nástupištního přístřešku
Vodová, Pavla ; Bažant, Zdeněk (oponent) ; Šulák, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá posouzením stávajícího, značně poškozeného železobetonového železničního nástupištního přístřešku podle původní projektové dokumentace. Kromě posouzení stávající konstrukce je proveden také návrh dvou alternativ řešení. Jednou z nich je sanace poškozené konstrukce, kdy byly v rámci této práce popsány vhodné diagnostické metody pro zkoušení betonových konstrukcí, a dále popsán technologický postup provádění sanací. Druhou alternativou řešení je pak návrh zcela nové konstrukce na místě stávajícího nástupištního přístřešku. Nová konstrukce je navržena jako rámová monolitická konstrukce s vetknutou deskou a jednostupňovými základovými patkami. V rámci práce byl proveden návrh a posouzení dílčích částí konstrukce a vypracována odpovídající výkresová dokumentace. Všechny posudky jsou prováděny podle mezního stavu únosnosti.
Průzkum a hodnocení zděné budovy před modernizací
Stanislav, Štěpán ; Kocáb, Dalibor (oponent) ; Cikrle, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá průzkumem a hodnocením historické zděné budovy. Jedná se o budovu postavenou ve 20. letech 20. století. Nachází se v areálu Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. V rámci příprav plánované modernizace byl proveden průzkum několika objektů univerzitního komplexu. V této práci se však budeme zabývat pouze budovou označovanou „C“. Budou v ní zpracovány vybrané provedené diagnostické práce. Zjištěné poznatky poté budou sloužit jako podklad pro statické posouzení a následné činnosti spojené s modernizací.
Optimalizace ocelové prutové konstrukce
Lamoš, Radek ; Eliáš, Jan (oponent) ; Frantík, Petr (vedoucí práce)
Hlavním tématem práce je nalezení optimálních průřezů pro danou rámovou konstrukci a nabídnout investorovi nejlepší řešení pro realizaci. Cílem je obecně dostat do podvědomí statické chování této konstrukce, zaznamenat průběhy vnitřních sil při měnících se parametrech (zatížení, profil…) a ve výsledku navrhnout ideální řešení pro daný případ. Práce kombinuje statiku s navrhováním ocelových konstrukcí v praxi a mohla by posloužit jako informační zdroj pro praktické navrhování rámových konstrukcí s možností rozšiřování o další vstupní parametry a okrajové podmínky.
Návrh nosné ocelové konstrukce autosalonu
Hubáček, Ondřej ; Karmazínová, Marcela (oponent) ; Melcher, Jindřich (vedoucí práce)
Obsahem práce je návrh nosné ocelové konstrukce jednolodního halového objektu autosalonu určeného pro parkování/výstavu automobilů ve městě Brně. Půdorysné rozměry objektu jsou 20 x 36 m. Hlavní nosná konstrukce je tvořena rovinnou příčnou vazbou. Příčná vazba je tvořena příhradovými vazníky, propojenými vaznicemi. Vazníky jsou na obou stranách konstrukce kloubově uloženy na vetknutých sloupech. Hlavní nosník je tvořen z příhradových prvků s konstrukční výškou 1,35 m uprostřed rozpětí. Vzdálenost příčných vazeb je 6 m. Prostorová tuhost je zajištěna systémem podélných příčných ztužidel. Pruty ocelového vazníku jsou tvořeny z válcovaných profilů sloupy jsou z profilů HEB a vaznice jsou navrženy z válcovaných profilů I. Návrh je proveden podle platných norem ČSN EN. Použitý materiál nosných prvků je ocel S 235 (běžná ocel).
Hala pro kovovýrobu s administrativní budovou
Kaňok, Vojtěch ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je návrh a posouzení objektu kovovýroby s přilehlým administrativním objektem. Stavby jsou na sobě staticky nezávislé. Objekty jsou situovány v městě Bučovice. Objekt kovovýroby se skládá z třílodní haly. Rozpon haly je 3x18m a modul je 6 m. Celkové půdorysné rozměry jsou 54,78x72,58 m. Výška haly je +11,62 m.V prostřední lodi se nachází jeřábová dráha s nosností 32,0 t. Objekt administrativy má tvar půdorysného tvaru L s rozměry 27,62x8,13 m (širší část 15,63 m) a je řešen variantně. Obě varianty mají stropy tvořené spřaženou ocelobetonovou deskou. Výšky administrativní části jsou +11,20 m (varianta A) a +18,20 m (varianta B). Pro variantu A byla provedena kromě statického výpočtu také výkresová dokumentace s návrhem a posouzení konstrukčních detailů a kotvení.
Zastřešení tribuny v Pohořelicích
Horníčková, Kateřina ; Horáček, Martin (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem ocelové konstrukce zastřešení tribuny v Pohořelicích. Půdorysné rozměry konstrukce jsou 19,35 x 5 m, výška je 3,35 m. Hlavní nosnou konstrukcí je zakřivený rám tvaru L o proměnném průřezu. Stabilitu doplňují spojky se svislé i střešní rovině. Ve dvou polích se nacházejí ztužidla. Střešní skladba je uložena na dřevěných vaznicích. Konstrukčním materiálem je ocel S235 a dřevo třídy C20.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.