Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Plánovač s nadstandardními funkcemi
Krkavec, Martin ; Rychlý, Marek (oponent) ; Weiss, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a na platformě Windows implementovat plánovač s nadstandardními funkcemi. Systém má obsahovat plánovací kalendář, budík, správu úkolů, centrální databázi dostupnou z internetu, synchronizaci v režimu offline, hierarchii uživatelů pro zadávání úkolů, běh aplikace na pozadí s vhodným způsobem upozorňování (např. popup okna) a upozorňování prostřednictvím e-mailů.
Webová aplikace pro snadnou správu dedlajnů
Šmajzrová, Kateřina ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce řeší vytváření webové aplikace, která umožňuje jednomu správci snadnou správu jeho úkolů, které zadává svým spolupracovníkům či studentům. V následujícím textu je mimo jiné popsán návrh uživatelského rozhraní i databáze. Zvolený problém jsem vyřešila pomocí PHP frameworku Symfony, několik skriptů je napsáno v Javascriptu, k návrhu vzhledu byl využit CSS framework Bootstrap. Důležitou součástí této práce je uživatelské testování, data byla získávána především přes dotazníky, případně osobní konzultací, a výsledky jsou zde podrobně zpracovány. Po každé fázi testování došlo na základě získaných poznatků k vylepšení stávající verze, odstranění chyb a zpřehlednění uživatelského rozhraní. Hlavním přínosem aplikace je zjednodušení zadávání úkolů pro větší skupiny lidí, využijí ji třeba učitelé nebo vedoucí na táborech. Poskytne zadavateli úkolu rychlý přehled, kdo již dané zadání splnil, kdo ne a zda všichni dodrželi zadaný termín.
Optimalizace plánování úkolů pro management pomocí Sharepoint
Winkler, Tomáš ; Trchalík, Roman (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Problémem, jímž se v práci zabývám, je optimalizace procesu plánování, sledování a vyhodnocování úkolů v oblasti managementu na oddělení Corporate Technology společnosti Siemens, Brno. Po nastudování teorie CMMI a principů normy ISO 9001 proces optimalizuji automatizací některých opakujících se manuálních činností. Implementovaná aplikace rozšiřuje funkcionalitu serveru SharePoint, jenž je na cílovém oddělení používán pro ukládání úkolů. Tato aplikace byla otestována v prostředí organizace nad reálnými daty a splňuje vše potřebné k tomu, aby ušetřila při optimalizovaném procesu minimálně 50 % času. Výsledky práce dokazují užitečnost automatizace manuálních a opakujících se činností probíhajících v rámci procesů a představují možnost zvyšování úrovně procesů s pomocí předcházení lidským chybám.
Webová aplikace pro snadnou správu dedlajnů
Šmajzrová, Kateřina ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce řeší vytváření webové aplikace, která umožňuje jednomu správci snadnou správu jeho úkolů, které zadává svým spolupracovníkům či studentům. V následujícím textu je mimo jiné popsán návrh uživatelského rozhraní i databáze. Zvolený problém jsem vyřešila pomocí PHP frameworku Symfony, několik skriptů je napsáno v Javascriptu, k návrhu vzhledu byl využit CSS framework Bootstrap. Důležitou součástí této práce je uživatelské testování, data byla získávána především přes dotazníky, případně osobní konzultací, a výsledky jsou zde podrobně zpracovány. Po každé fázi testování došlo na základě získaných poznatků k vylepšení stávající verze, odstranění chyb a zpřehlednění uživatelského rozhraní. Hlavním přínosem aplikace je zjednodušení zadávání úkolů pro větší skupiny lidí, využijí ji třeba učitelé nebo vedoucí na táborech. Poskytne zadavateli úkolu rychlý přehled, kdo již dané zadání splnil, kdo ne a zda všichni dodrželi zadaný termín.
Plánovač s nadstandardními funkcemi
Krkavec, Martin ; Rychlý, Marek (oponent) ; Weiss, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a na platformě Windows implementovat plánovač s nadstandardními funkcemi. Systém má obsahovat plánovací kalendář, budík, správu úkolů, centrální databázi dostupnou z internetu, synchronizaci v režimu offline, hierarchii uživatelů pro zadávání úkolů, běh aplikace na pozadí s vhodným způsobem upozorňování (např. popup okna) a upozorňování prostřednictvím e-mailů.
Optimalizace plánování úkolů pro management pomocí Sharepoint
Winkler, Tomáš ; Trchalík, Roman (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Problémem, jímž se v práci zabývám, je optimalizace procesu plánování, sledování a vyhodnocování úkolů v oblasti managementu na oddělení Corporate Technology společnosti Siemens, Brno. Po nastudování teorie CMMI a principů normy ISO 9001 proces optimalizuji automatizací některých opakujících se manuálních činností. Implementovaná aplikace rozšiřuje funkcionalitu serveru SharePoint, jenž je na cílovém oddělení používán pro ukládání úkolů. Tato aplikace byla otestována v prostředí organizace nad reálnými daty a splňuje vše potřebné k tomu, aby ušetřila při optimalizovaném procesu minimálně 50 % času. Výsledky práce dokazují užitečnost automatizace manuálních a opakujících se činností probíhajících v rámci procesů a představují možnost zvyšování úrovně procesů s pomocí předcházení lidským chybám.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.