Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 189 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sponzoring a reklama jako zdroj financování fotbalového klubu
Vašendová, Dominika ; Ostrý, Vlastimil (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na financování sportovního klubu. Jedním ze dvou primárních zdrojů k zabezpečení této činnosti je sponzoring. Práce se zabývá podstatou a smyslem sponzoringu, jeho typy a cíli. Neoddělitelnou součástí financování sportovního klubu je jeho reklamní využití. Tato část práce charakterizuje druhy a cíle reklam a tvorbu reklamní kampaně. Cílem této bakalářské práce je analýza sportovního sponzoringu a reklamy jako komunikačního nástroje sponzorských společností.
Fundraising jako způsob financování neziskových organizací
Zámečník, Jan ; Vechetová, Marta (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje informace o způsobech financování neziskové organizace a o možných zdrojích, které jsou využitelné při fundraisingu. Její součástí je i přehled významných dárců z minulých let. Další část práce se pak obsahuje informace o činnostech, které by měla nezisková organizace vykonat pro podání grantové žádosti. Jsou zde i informace o činnostech, které následují po úspěšném získání grantu. Část práce je pak věnována představení způsobu získávání zdrojů v neziskové organizaci signály.cz, o.s.
Analýza vybraného sportovního klubu
Doubrava, Tomáš ; Kokeš, Marian (oponent) ; Peričková, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje fotbalový klub SK Šlapanice. Analýza se zaměřuje zejména na management, marketing, konkurenci, organizační a ekonomickou situaci, ale i na sportovní stránku klubu. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy a analýzy, které budou využity v praktické části. Na základě zjištěných informací a provedených analýz v praktické části budou navržena řešení k lepšímu chodu klubu.
Sponzoring a reklama jako zdroj financování hokejového klubu
Šatníková, Eva ; Fáberová, Markéta (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na financování hokejového klubu. Jedním z primárních zdrojů k zabezpečení této činnosti je sponzoring. Další nedílné součásti financování klubu jsou jeho reklamní možnosti. V práci je specifikováno jaké má klub sponzory, jaká je spolupráce se sponzory, co jim klub nabízí za protislužby a jaké pro sponzory plynou výhody ze sponzorování hokejového klubu. Reklamní část je zpracována jako jedna z protislužeb klubu pro sponzora.
Návrh komunikační strategie firmy
Duroňová, Petra ; Drnovský, Ivo (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Renocar, a.s., jejího vnějšího a vnitřního okolí. Východiskem této práce jsou teoretické znalosti z oblasti marketingu, speciálně pak z oblasti komunikace. V praktické části jsou konkrétní analýzy aplikovány na firemní okolí, na základě zjištěných informací jsou navrženy změny, které by měly vést ke zlepšení a zkvalitnění firemní komunikace.
Sponzoring a reklama v činnostech CESA
Suchý, Marek ; Lepková, Hana (oponent) ; Nová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku reklamy a sponzoringu neziskové organizace zaměřené na poskytování sportovních aktivit pro studenty Vysokého učení technického v Brně a širokou veřejnost. Práce obsahuje teoretické otázky problematiky, analýzu konkurence a vhodných zájemců a návrh jednotlivých řešení sponzoringu a reklamy.
Analýza financování florbalových klubů
Plíva, Pavel ; Martincová, Romana (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou financování dvou vybraných florbalových klubů, jejíž výsledky shrnují možné zdroje celkových výnosů potřebných pro pokrytí celkových nákladů souvisejících s činností klubů. Popisuje, co je to florbal, jeho historii, jak probíhá financování sportu obecně, jaké jsou typy neziskových organizací a jaké mohou být zdroje výnosů, kam patří například reklama či sponzoring. Součástí práce jsou také dva návrhy rozpočtů pro fiktivní klub při účasti v různých soutěžích.
Sponzoring jako prostředek efektivní komunikace
Bábíková, Kristýna ; Pokorný, Karel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sponzorskými aktivitami společnosti Škoda Auto, a.s., které jsou využívány jako jeden z prostředků marketingové komunikace. Hlavním pilířem záměru zefektivnění komunikace je návrh nové strategie využití nástroje sponzoringu, která jej integruje do komplexního komunikačního mixu a prostřednictvím multiplikačního efektu maximalizuje účinek komunikace při současné snaze o naplnění marketingových a komunikačních cílů společnosti.
Provoz a řízení klubu sportovní brokové střelby
Herberger, Daniel ; Málek, Petr (oponent) ; Kundera, Václav (vedoucí práce)
Předmětem této práce je analýza, zhodnocení a následné návrhy na zlepšení provozu sportovně střeleckého klubu SSK Activ Sport. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska související s danou problematikou, praktická část je zaměřena na analýzu současného stavu klubu, jeho konkurence a z toho vyplívající návrhy na zlepšení jak provozu, tak marketingu klubu.
Návrhy strategie řízení podpory prodeje firmy
Viková, Miroslava ; Hruška, Stanislav (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
V diplomová práci analyzuji strategickou pozici předního výrobce energetických nápojů a navrhnout přístupy podporující udržení a zlepšení konkurenčního postavení na trhu. Výsledkem této diplomové práce, by měly být návrhy na zlepšení strategie řízení podpory prodeje firmy Pinelli v oblasti nealkoholických a energetických nápojů. Tyto návrhy by měly být základnou konkurenceschopnosti a zlepšení postavení na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 189 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.