Název: Návrhy strategie řízení podpory prodeje firmy
Překlad názvu: Strategy for Managing Sales Promotion of Company
Autoři: Viková, Miroslava ; Hruška, Stanislav (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kontrola propagačních akcí; Marketing; marketingová podpora; marketingová strategie; média; podpora prodeje; propagační akce; reklamní předměty; sponzoring; stimuly; control of promotion action; free gifts; Marketing; marketing strategy; marketing support; media; promotion action; sales promotions; sponsorship; stimuli

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25738

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-566549


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet