Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The Influence of National Culture to the Perception of Advertising and Marketing
Brziaková, Zuzana ; Volhejnová, Kristýna (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the influence of cultural aspects to marketing and advertising of the company. It involves the analysis of marketing mix of the company IKEA Česká republika s.r.o., with an emphasis on the overall perception of its marketing by domestic and also foreign customers. It focuses on the differences between Czech and Spanish culture. It contains proposal for improvement of the marketing communication which will help to reduce barriers of multicultural communication.
The Influence of National Culture to the Perception of Advertising and Marketing
Brziaková, Zuzana ; Volhejnová, Kristýna (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the influence of cultural aspects to marketing and advertising of the company. It involves the analysis of marketing mix of the company IKEA Česká republika s.r.o., with an emphasis on the overall perception of its marketing by domestic and also foreign customers. It focuses on the differences between Czech and Spanish culture. It contains proposal for improvement of the marketing communication which will help to reduce barriers of multicultural communication.
Cultural standards of Spain
Brestičová, Radana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na španělskou kulturu. Kromě samotné španělské kultury, je v teoretické části práce věnován prostor také kultuře všeobecně, základním světovým kulturám a kulturním dimenzím G. Hofstedeho. Cílem praktické části práce je porovnat jak vnímají španělskou kulturu Češi, kteří měli možnost strávit v Španělsku určitou dobu (či už studijně nebo pracovně) a jak ji vnímají samotní Španělé. Součástí praktické části je také porovnání poznatků plynoucích z Hofstedeho dimenzí a výsledků vlastního průzkumu uskutečněného pomocí dotazníkového šetření.
Instituto Cervantes a jeho role při šíření španělské kultury
ČERMÁKOVÁ, Michaela
Cílem této bakalářské práce je zmapovat činnost Institutu Cervantes a jeho přínos při šíření španělského jazyka a hispánské kultury. Hlavním cílem je představení institutu, jeho hlavních cílů a způsobů, které využívá k jejich dosažení. Pozornost je zde věnována hlavně jeho akademické a kulturní činnosti v centrech po celém světě. Součástí práce je i kapitola, která popisuje internetové stránky a jejich využití. Informace, které stránky poskytují slouží studentům, vyučujícím, hispanistům i široké veřejnosti se zájmem o studium španělštiny a kulturu španělsky mluvících zemí. Na závěr je uvedeno srovnání Institutu Cervantes s jemu podobnými organizacemi, které se zabývají šířením jazyka a s ním spojené kultury.
České a španělské kulturní standardy ve vzájemném srovnání
Kokešová, Martina ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent)
Cílem diplomová práce "České a španělské kulturní standardy ve vzájemném srovnání" je definování kulturních standardů typických pro španělskou kulturu a jejich srovnání s českými kulturními standardy. Tyto standardy jsou identifikovány na základě polostrukturovaných rozhovorů se Španěly a Čechy, kteří mají zkušenost zároveň s druhou (tedy českou nebo španělskou) kulturou. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy z psychologie a interkulturního managementu, které se vztahují ke kultuře a interkulturní spolupráci. Zároveň představuje modely kulturních dimenzí a standardů. Práce je určena všem, kteří se chtějí blíže seznámit se španělskou kulturou a zejména těm, kteří spolupracují nebo budou spolupracovat se Španěly.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.