Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr
Zavoralová, Štěpánka ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
V bakalářské práci se budu zabývat zpracováním podnikatelského záměru. Na základě teoretických poznatků vybuduji soukromou mateřskou školu Minnie se zaměřením na anglický jazyk, která bude sídlit v centru města Hradce Králové.
Podnikatelský plán pro založení školky
Kunetka, Jan ; Vlček, Jiří (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh podnikatelského plánu pro založení soukromé mateřské školy, která bude v obchodním rejstříku vedena jako obchodní společnost s ručením omezeným. Celá práce se bude skládat ze tří částí. První část práce řeší teoretická východiska, druhá část se zaměří na analýzu trhu, vnější a vnitřní prostředí a marketingový výzkum. Závěrečná část se věnuje samotné realizaci projektu, jehož cílem je finální sestavení podnikatelského plánu.
Podnikatelský záměr rozvoje společnosti
Weiserová, Gabriela ; Zámečník, Jiří (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou podnikatelského záměru založení soukromé mateřské školy jako společnosti s ručením omezeným. Cílem této práce je vytvoření takového podnikatelského záměru, který by byl použitelný jako základ při reálném založení společnosti. Je proto nezbytné zvolit adekvátní postupy při jeho zpracování. Těmi se bude zabývat část Vlastní návrhy řešení, jež navazuje na část teoretickou, ve které dojde k seznámení se základními teoretickými poznatky dané problematiky.
Role státu ve vztahu k soukromým kolektivním zařízením péče o děti
Bártová, Petra ; Kotrusová, Miriam (vedoucí práce) ; Hejzlarová, Eva (oponent)
Cílem této práce je zjistit podmínky, za kterých jsou v České republice zakládány a provozovány soukromé mateřské školy, s jakými problémy se setkávají zřizovatelé zmíněných institucí a jak současnou situaci hodnotí experti z různých oborů zabývajících se tímto tématem. Na soukromé mateřské školy se pohlíží jako na alternativu ke státním mateřským školám, které jsou v době neutišené poptávky často využívány. Získané informace vedly k odhalení několika problémových skutečností. Zřizovatelé soukromých školek nacházejí hlavní problém v nelogičnosti legislativy, převážně v oblasti hygienických nároků. Během dotazování autorka narazila na odlišnosti v odpovědích, které se týkaly rozdílné interpretace zákonů a nejednotného přístupu ze strany úřadů. Rozhovory s jednotlivými experty odhalily důvod zmíněné nerovnosti v přístupu k jednotlivým subjektům, který je způsoben dvěma faktory. Prvním z nich je chybná legislativa, kdy současné zákony z části zabraňují hygienické správě kontrolovat stávající či vznikající instituce s kompetencí hlídání dětí. Druhým faktorem je absence školení zainteresovaných úředníků, která umožnuje rozdílný výklad legislativy, tudíž z právního hlediska se stejné instituce mohou řídit podle jiných pravidel. Ačkoliv se o těchto problémech ví, jejich odstranění je otázkou příštích let.
Management mateřských škol v soukromém a veřejném sektoru
Čadková, Kateřina ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na management mateřských škol v soukromém a veřejném sektoru. Jejím cílem je nastínit specifika fungování managementu ve dvou rozdílných předškolních zařízeních. Práce je strukturována do teoretické a praktické časti. Úvod teoretické části vymezuje základní pojmy (veřejný sektor, soukromý sektor). Hlavní část práce blíže specifikuje jednotlivé funkce managementu, jež jsou pro kvalitní fungování školy významné. Jedná se o oblasti školského managementu, finančního zabezpečení škol, ale také personálního managementu. Teoretická část diplomové práce se rovněž zaměřuje na předškolní instituce z hlediska jejich legislativního ukotvení a kurikulárních dokumentů. Práce uvádí i specifika odborné přípravy vedoucích pracovníků mateřských škol, včetně stručného vymezení jejich práv, povinností a kompetencí. Závěr teoretické části práce se věnuje spolupráci se zřizovatelem a rodiči, která patří mezi významné faktory kvalitního fungování mateřské školy. Empirická část diplomové práce obsahuje dvě případové studie vybraných předškolních zařízení. Instituce se záměrně podobají svou velikostí, počtem tříd, kapacitou dětí a počtem zaměstnanců, svým zřizovatelem se ovšem liší. Práce sleduje specifika fungování managementu ve vybraných zařízeních a poukazuje na jejich společné a odlišné...
Přístupy učitelů soukromých mateřských škol k výchovné práci
SVOBODOVÁ, Žaneta
Cílem práce je zmapování přístupů učitelů soukromých mateřských škol k výchovné práci. Práce má 2 části. V teoretické části jsou shrnuta východiska práce v tematických okruzích: předškolní vzdělávání, soukromé instituce zajišťující péči o předškolní dítě, učitel mateřské školy. Empirická část popisuje kvalitativní šetření s pěti učitelkami pracujícími v soukromých mateřských školách. Šetření bylo zaměřené na zjištění charakteristik, které vyjadřují postoj těchto učitelek k výchovné práci. S učitelkami byly vedeny hloubkové rozhovory, ty byly poté přepsány a zpracovány otevřeným kódováním. Jako hlavní charakteristiky jsem identifikovala: počty dětí ve třídách, čas příchodu dětí do MŠ, individuální přístup, nadstandardní možnosti, nadstandardní pomůcky.
Podnikatelský plán pro založení školky
Kunetka, Jan ; Vlček, Jiří (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh podnikatelského plánu pro založení soukromé mateřské školy, která bude v obchodním rejstříku vedena jako obchodní společnost s ručením omezeným. Celá práce se bude skládat ze tří částí. První část práce řeší teoretická východiska, druhá část se zaměří na analýzu trhu, vnější a vnitřní prostředí a marketingový výzkum. Závěrečná část se věnuje samotné realizaci projektu, jehož cílem je finální sestavení podnikatelského plánu.
Fonologické schopnosti dětí a jejich rozvoj v soukromé a státní mateřské škole
KRUMLOVÁ, Eva
Tato bakalářská práce se zaměřuje na fonologické schopnosti, které sleduje u dětí v předškolním věku. Ty se jeví významnými pro nácvik čtenářských dovedností. Cílem práce bylo provést diagnostiku dětí, popsat průběh a výsledky vyšetření těchto schopností a nastavit možná opatření k jejich dalšímu rozvoji. Teoretická část je věnována vývoji dítěte předškolního věku se zaměřením na jednotlivé oblasti percepčně motorických a kognitivních funkcí v souvislosti s vývojem fonologických schopností. Práce vymezuje rozdíl mezi školní zralostí a připraveností, způsobilostí. Dále se věnuje komunikační schopnosti, řeči a vymezuje fonetiku a fonologii. Na konec jsou zmíněny podmínky vzdělávání a způsob práce v soukromé a státní mateřské škole. Praktická část vychází z šetření dětí předškolního věku. Výsledky jsou popsány a porovnány u dětí ze soukromé a státní mateřské školy. K práci jsou připojeny náměty činností napomáhajících dalšímu rozvoji zkoumaných schopností.
Role státu ve vztahu k soukromým kolektivním zařízením péče o děti
Bártová, Petra ; Kotrusová, Miriam (vedoucí práce) ; Hejzlarová, Eva (oponent)
Cílem této práce je zjistit podmínky, za kterých jsou v České republice zakládány a provozovány soukromé mateřské školy, s jakými problémy se setkávají zřizovatelé zmíněných institucí a jak současnou situaci hodnotí experti z různých oborů zabývajících se tímto tématem. Na soukromé mateřské školy se pohlíží jako na alternativu ke státním mateřským školám, které jsou v době neutišené poptávky často využívány. Získané informace vedly k odhalení několika problémových skutečností. Zřizovatelé soukromých školek nacházejí hlavní problém v nelogičnosti legislativy, převážně v oblasti hygienických nároků. Během dotazování autorka narazila na odlišnosti v odpovědích, které se týkaly rozdílné interpretace zákonů a nejednotného přístupu ze strany úřadů. Rozhovory s jednotlivými experty odhalily důvod zmíněné nerovnosti v přístupu k jednotlivým subjektům, který je způsoben dvěma faktory. Prvním z nich je chybná legislativa, kdy současné zákony z části zabraňují hygienické správě kontrolovat stávající či vznikající instituce s kompetencí hlídání dětí. Druhým faktorem je absence školení zainteresovaných úředníků, která umožnuje rozdílný výklad legislativy, tudíž z právního hlediska se stejné instituce mohou řídit podle jiných pravidel. Ačkoliv se o těchto problémech ví, jejich odstranění je otázkou příštích let.
Podnikatelský záměr rozvoje společnosti
Weiserová, Gabriela ; Zámečník, Jiří (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou podnikatelského záměru založení soukromé mateřské školy jako společnosti s ručením omezeným. Cílem této práce je vytvoření takového podnikatelského záměru, který by byl použitelný jako základ při reálném založení společnosti. Je proto nezbytné zvolit adekvátní postupy při jeho zpracování. Těmi se bude zabývat část Vlastní návrhy řešení, jež navazuje na část teoretickou, ve které dojde k seznámení se základními teoretickými poznatky dané problematiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.