Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Stejný, Jiří ; Zetík, Rostislav (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o informačním systému společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Práce je zaměřena na popis stávajícího informačního systému podniku zejména z pohledu zpracování zákaznických požadavků a jejich dopadu na zákazníka. Cílem je návrh změn v informačním systému oddělení řešení kolizních objednávek. Změny jsou zaměřeny zejména na zvýšení efektivity práce zaměstnanců a zvýšení spokojenosti zákazníka.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Stejný, Jiří ; Zetík, Rostislav (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o informačním systému společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Práce je zaměřena na popis stávajícího informačního systému podniku zejména z pohledu zpracování zákaznických požadavků a jejich dopadu na zákazníka. Cílem je návrh změn v informačním systému oddělení řešení kolizních objednávek. Změny jsou zaměřeny zejména na zvýšení efektivity práce zaměstnanců a zvýšení spokojenosti zákazníka.
Implementace CRM u telekomunikačního operátora
Švejdová, Jana ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na implementaci softwarového řešení pro řízení vztahů se zákazníky u telekomunikačního operátora. Celá analýza projektu implementace popisuje zavádění části zvané Sales Force Automation (SFA). Cílem práce je popsat všechny důležité kroky při realizaci projektu implementace SFA, porovnat je s teoretickými doporučeními, vyhodnotit vhodnost postupů s přihlédnutím ke zkušenostem a reakcím uživatelům během realizace projektu i po ní a následně stanovit doporučení pro projekty podobného zaměření. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je cílem vysvětlení pojmu CRM -- Customer Relationship Management, seznámení s doporučeným plánem projektu implementace CRM a představení vybraného produktu Siebel CRM od společnosti Oracle. Praktická část popisuje již realizovaný projekt u telekomunikačního operátora, porovnává uvedený postup s teoretickým doporučením a zaznamenává rozdíly. Na základě zhodnocení důsledků a reakcí uživatelů jsou určeny vhodné a nevhodné kroky a doporučeny postupy pro snadnější přechod na nový CRM systém u dalších podobných projektů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.