Název: Implementace CRM u telekomunikačního operátora
Překlad názvu: Implementation of CRM in a telecommunications service provider
Autoři: Švejdová, Jana ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; Customer Relationship Management; implementace; projekt; Sales Force Automation; SFA; Siebel; CRM; Customer Relationship Management; implementation; project; Sales Force Automation; SFA; Siebel

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33523

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124729


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet