| |
| |
| |
|
Návrh změn komunikačního mixu společnosti
Klimeš, Robin ; Mokrý, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh změn komunikačního mixu společnosti 4PRICE s.r.o. Její teoretická část vysvětluje důležité pojmy z oblasti marketingu a popisuje některé z marketingových analýz. Druhá kapitola se věnuje podrobné analýze současného stavu jmenované společnosti. Z ní vycházející třetí část se zabývá konkrétními návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnosti.
|
|
Marketingový mix společnosti
Klusák, Tomáš ; Mucha,, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a následně návrh marketingového mixu společnosti, která se zabývá ubytovacími, stravovacími a pohostinskými službami. Teoretická část se věnuje definici základních pojmů z oblasti marketingu a především oblasti ceny, místa prodeje, produktu a propagaci. Analytická část práce je zaměřena na posouzení vnějšího a vnitřního prostředí vybrané společnosti a analýzu prvků mixu tak, jak je má v současné době nastavené. Na základě zjištěného stavu budou vyvozeny závěry a návrhy, které povedou ke zlepšení hospodaření a upevnění společnosti na daném trhu v dalších letech.
|
|
Marketingový plán v oblasti služeb
Sládková, Iva ; Bečička, Marek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou prostředí v oblasti služeb. Cílem práce je vytvořit nejvhodnější marketingový mix pro konkrétní oblast trhu a stanovit marketingový plán pro pobočku společnosti XY, která poskytuje služby v oblasti vzdělání. Záměrem je pomoci společnosti zaujmout výsadní postavení na daném trhu, s využitím moderních marketingových nástrojů. V teoretické části vymezuji základní pojmy, podrobněji rozebírám marketingový mix a marketingové plánování v oblasti služeb. Objasňuji jednotlivé položky marketingového mixu a potřebné analýzy k určení marketingového plánu. Praktická část obsahuje charakteristiku vybrané společnosti, analýzu prostředí společnosti a návrh marketingového plánu.
|
|
Návrh rozvoje marketingových činností firmy
Zabloudil, Ivo ; Šroubek, Martin (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se sestává ze dvou podstatných celků. Teoretická část se zabývá klasickými i současnými teoriemi marketingu – se zaměřením na marketing služeb. Prakticky orientovaná část je zaměřena na analýzu a odstranění marketingových problémů firmy, která provozuje systém centrálního vytápění teplem v Brně.
|
|
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti
Janková, Denisa ; Třasoňová, Dominika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybrané společnosti. V teoretické části jsou vymezeny problémy, vytyčeny cíle práce a nastíněna metodika řešení. Teoretická východiska vymezují hlavní pojmy, kterými jsou marketing, marketingový výzkum, marketing služeb a zákazník. V závěru je obsaženo zhodnocení. V praktické části je představena vybraná společnost a je proveden marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Cílem diplomové práce je návrh a vyhodnocení dotazníkového šetření zjišťujícího spokojenost a postoje a preference zákazníků s cílem zlepšit současnou situaci společnosti.
|
|
Marketingový plán kosmetického studia
Vaďurová, Jitka
Tato bakalářská práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu pro konkrétní kosmetický salon. Práce byla rozdělena na teoretickou a analytickou část. V analytické části byla provedena analýza vnějšího i vnitřního prostředí daného salonu a za pomoci marketingových nástrojů byla pro tento salon vytvořena marketingová strategie. Při postupu byly využity výsledky marketingového výzkumu. Marketingový plán má sloužit jako nástroj pro dosažení stanovených cílů
|
|
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti
Janková, Denisa ; Třasoňová, Dominika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybrané společnosti. V teoretické části jsou vymezeny problémy, vytyčeny cíle práce a nastíněna metodika řešení. Teoretická východiska vymezují hlavní pojmy, kterými jsou marketing, marketingový výzkum, marketing služeb a zákazník. V závěru je obsaženo zhodnocení. V praktické části je představena vybraná společnost a je proveden marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Cílem diplomové práce je návrh a vyhodnocení dotazníkového šetření zjišťujícího spokojenost a postoje a preference zákazníků s cílem zlepšit současnou situaci společnosti.
|