Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Database System for Laboratory Equipment Tracking
Helienek, Denis ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
The goal of this thesis is service delivery of a database system for laboratory equipment tracking for Porsche Engineering Services, s.r.o . The mentioned service has been delivered by the following service management framework guidelines with the focus on software engineering aspects. The final product is an information system implemented in Django, associated with the mobile application implemented in Swift programming language and uses the MariaDB database. This system establishes better inventory management of the laboratory and offers many possibilities for future extension. The entire service contributes to time and costs savings for the company.
Studie řízení služeb podnikatelského subjektu
Marková, Soňa ; Krejza,, Zdeněk (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na řízení služeb podnikatelského subjektu a zabývá se analýzou služeb cestovní kanceláře ABC, s. r. o.. Teoretická část zahrnuje výklad pojmů, marketing služeb a řízení kvality služeb. Praktická část obsahuje vlastní analýzu a následné vyhodnocení s návrhy změn. Cílem bakalářské práce je navrhnout taková opatření ke zlepšení stávající kvality služeb, která by vedla nejen k větší spokojenosti zákazníků, ale i ke zvýšení počtu prodaných služeb.
Database System for Laboratory Equipment Tracking
Helienek, Denis ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
The goal of this thesis is service delivery of a database system for laboratory equipment tracking for Porsche Engineering Services, s.r.o . The mentioned service has been delivered by the following service management framework guidelines with the focus on software engineering aspects. The final product is an information system implemented in Django, associated with the mobile application implemented in Swift programming language and uses the MariaDB database. This system establishes better inventory management of the laboratory and offers many possibilities for future extension. The entire service contributes to time and costs savings for the company.
System daemon for HelenOS
Koutný, Michal ; Děcký, Martin (vedoucí práce) ; Yaghob, Jakub (oponent)
Přestože je HelenOS operační systém založený na spolupráci nemála služeb, chybí mu jednotné prostředky k jejich ovládání a sledování. Práce nejprve shrnuje přístupy použité pro správu služeb v populárních i mikrokernelových operačních systémech. Dále jsou představeny relevantní detaily v prostředí HelenOSu a následuje rozbor jednotlivých otázek řešených při správě služeb. Získané znalosti jsou pak použity v kontextu HelenOSu a je popsána implementace založená na terminologii systemd. V závěru práce krátce hodnotí výsledek implementace a nastiňuje další myšlenky, které tato implementace otevřela. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Řízení služeb poskytovaných veřejným institucím školám
BULÍNOVÁ, Lucie
Stále více a více lidí je zaměstnáno v terciárním sektoru, tedy ve službách. Z tohoto důvodu je mnoho vědeckých prací zaměřeno na tuto oblast. Tato bakalářská práce je zaměřena na řízení účetních služeb pro školní zařízení. Práce vysvětluje pojmy jako služba a její charakteristika, specifika poskytování účetních služeb pro školská zařízení. Cílem práce je analýza a návrhy na zlepšení účetních služeb, které nabízí sledovaná účetní firma pro školy. Celý výzkum je založen na zanalyzování tržních podmínek a vnitřního prostředí zvoleného podniku na základě získání dostupných informací o vybrané společnosti a její analýza, marketingové aktivity, analýza potřeby zákazníků na základě primárních dat, charakteristiky vývojových trendů a zjištění ekonomické pozice firmy. Analýza povede k návrhu na zlepšení poskytovaných služeb a zajištění konkurenceschopnosti podniku.
Řízení služeb ve zvoleném podniku
BĚHAVÁ, Pavla
Tato práce je zaměřena na řízení služeb ve zvoleném podniku ve městě Příbram. Cílem bakalářské práce bylo analyzovat podmínky, aktuální nabídku a poptávku po účetních službách v regionu Příbram. Na základě provedených analýz byly zjištěny silné a slabé stránky podniku a vyhodnocena jejich důležitost pro podnik. Z výsledků analýz byly vypracovány návrhy na zlepšení managementu společnosti a zkvalitnění poskytovaných služeb.
Studie řízení služeb podnikatelského subjektu
Marková, Soňa ; Krejza,, Zdeněk (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na řízení služeb podnikatelského subjektu a zabývá se analýzou služeb cestovní kanceláře ABC, s. r. o.. Teoretická část zahrnuje výklad pojmů, marketing služeb a řízení kvality služeb. Praktická část obsahuje vlastní analýzu a následné vyhodnocení s návrhy změn. Cílem bakalářské práce je navrhnout taková opatření ke zlepšení stávající kvality služeb, která by vedla nejen k větší spokojenosti zákazníků, ale i ke zvýšení počtu prodaných služeb.
Complete data model of ITIL
Gažmerčík, Jakub ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
Předmětem diplomové práce je návrh a popis kompetního datového modelu ITILu (IT Infrastructure Library) použitím Entity-Relationship diagramu a jeho následná argumentace ve vztahu k federativnímu přístupu uvedeném v Configuration and Asset Managementu ITILu. Práce má dvě hlavní části, kde první se zabývá teoretickým popisem nástrojů a doporučení pro řídení podnikové informatiky, jejím vztahem k ITILu a historickým vývinem ITILu. Malou sondou do možností, metod a pravidel v oblasti datového modelování je uzavřená teoretická část, která připravuje půdu pro část praktickou. V té je obsah doporučení ITILu podrobený analýze v posloupnosti odpovídající životnímu cyklu IT Service Managementu a pro každou jednu fázi je navrhnutý logický datový model. Na konci každé kapitoly je s pomocí příkladů zargumentována schopnost daného modelu pokrýt data potřebná pro best practice procesy daného životního cyklu. Závěrečná kapitola sjednocuje všechny dílčí modely do jednoho kompletního modelu, na jehož konstrukci stojí cíle a přínos práce.
Možnosti poskytování služeb veřejné správy pomocí metodiky ITIL
Platil, Josef ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce)
Tato diplomová práce si klade za cíl zodpovědět otázku, zda je možné poskytovat veřejnou správu jako službu a jak k tomu lze použít metodiku ITIL. Práce je rozdělena do tří částí. V první části diplomové práce je rozebrána teorie správy, vysvětleny základní pojmy, uvedena stručná historie a vývoj veřejné správy na území České republiky až do současnosti a v krátkosti je představen očekávaný vývoj v nejbližší budoucnosti. Druhá část vysvětluje metodiku ITIL jako de facto standard jak řídit IT. Obsahuje životní cyklus služby, a to počínaje požadavkem zákazníků na službu, přes vytvoření strategie služeb, návrh služeb, přechodu služeb, provozu služeb, konče fází neustálého zlepšování služeb. Ve třetí části je představena koncepce PAIL jako obdoba metodiky ITIL. Odebráním "IT" z metodiky "ITIL" vzniká "IL", tedy knihovna dobré praxe, kde je předložen návod jak poskytovat obecně jakoukoli infrastrukturu formou služby. Podstata této metodiky, ono "IL", je obohacena o specifika veřejné správy "PA", z čehož tak vznikne metodika "PAIL" jako "knihovna infrastruktury veřejné správy". Návrh PAIL zohledňuje odlišnost veřejné správy a poskytování IT, přesto obě metodiky vycházejí ze stejných principů řízení poskytování služeb. Jako příklad možné implementace PAIL ve veřejné správě je ukázáno uplatnění konceptu metodiky na příkladu jednotného kontaktního místa veřejné správy "Public Service Desk".
Analýza řízení informatiky dle rámce ITIL
Rajský, Jakub ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá představením rámce ITIL v3, souboru publikací, pro řízení informatiky. Tento soubor publikací obsahuje nejlepší praktiky v řízení ICT (informační a komunikační technologie) služeb a infrastruktury pro ICT manažery. Obsahem bakalářské práce je porovnání procesů řízení informatiky v určité firmě s doporučenými postupy uvedenými v ITIL. Bakalářská práce by měla pomoci manažerovi ICT v rozhodování a získání základního přehledu, zda ITIL implementovat kompletně nebo si převzít pouze některá doporučení vhodná pro velikost jeho IT oddělení. Výstupem bakalářské práce je popis současného stavu řízení informatiky v IT oddělení a identifikace oblastí, které jsou již podle rámce ITIL v3 řešeny. ICT manažer získá představu, do jaké míry je řízení jeho IT oddělení v souladu s doporučeními uvedenými v ITIL, jak je možné ho dále rozvíjet a jaká rizika hrozí, pokud by určitá zatím neimplementovaná doporučení nadále nerespektoval.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.