Název:
Studie řízení služeb podnikatelského subjektu
Překlad názvu:
The Study Service Management Business Entity.
Autoři:
Marková, Soňa ; Krejza,, Zdeněk (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na řízení služeb podnikatelského subjektu a zabývá se analýzou služeb cestovní kanceláře ABC, s. r. o.. Teoretická část zahrnuje výklad pojmů, marketing služeb a řízení kvality služeb. Praktická část obsahuje vlastní analýzu a následné vyhodnocení s návrhy změn. Cílem bakalářské práce je navrhnout taková opatření ke zlepšení stávající kvality služeb, která by vedla nejen k větší spokojenosti zákazníků, ale i ke zvýšení počtu prodaných služeb.
The thesis is focused on service management business entity and deals with the analysis of the travel agency ABC Ltd. Theoretical part involves the interpretation of concepts, marketing services and quality management services. The practical part contains an analysis and subsequent evaluation of proposals for amendments. Aim of this work is to propose measures to improve the quality of existing services, which would lead not only to greater customer satisfaction, but also to increase the number of services sold.
Klíčová slova:
analýza konkurence; marketing; marketingový mix; Služba; SWOT analýza.; řízení služeb; competition analysis; marketing; marketing mix; Service; service management; SWOT analysis.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33974