Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrhy na zlepšení služeb wellness centra Infinit Maximus
Doušková, Andrea ; Navrátilová, Tereza (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na problematiku zvyšování kvality poskytovaných služeb wellness centra Infinit Maximus. Toto wellness centrum poskytuje svým klientům velmi kvalitní služby již v současné době. Existují však určité oblasti, na které je třeba se zaměřit, a které jsou v práci popsány. Při zpracování jsem vycházela z konkrétních ekonomických, technických a provozních údajů realizovaných v rámci současného provozu wellness centra. Návrhová část obsahuje řadu opatření, jejichž cílem je především eliminace vysokých výkyvů v obsazenosti a také snížení nadměrné fluktuace zaměstnanců. Kromě těchto hlavních námětů obsahuje návrhová část i další oblasti pro zlepšení.
Návrhy změn metodiky hodnocení dodavatelů
Hudcová, Anna ; Ambrož, Filip (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na hodnocení dodavatelů vybrané firmy. Teoretická část se věnuje kvalitě, nástrojům kvality, managementu jakosti a základním poznatkům v oblasti dodavatelů. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu společnosti, nalézání možných problémů v oblasti hodnocení dodavatelů. Závěr a výsledky diplomové práce jsou zaměřeny na návrhy možných změn či ulehčení a zlepšení hodnocení dodavatelů ve firmě.
Marketingový plán nové firmy s tanečním zaměřením
Mejdřická, Klára ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit řádně propracovaný marketingový plán pro nově vznikající firmu DancEvent, s.r.o. tak, aby společnost ve svých počátcích překonávala co nejméně překážek a její cesta k úspěchu byla co nejsnazší. Smyslem této nově vznikající firmy je rozšířit taneční techniku dálného východu kathak do povědomí české populace, a to organizováním společenských událostí s tanečním vystoupením, samostatných tanečních vystoupení a tanečních lekcí. Klíčová slova Marketing, marketingový plán, marketingový mix, konkurence, SWOT analýza
Návrhy změn metodiky hodnocení dodavatelů
Hudcová, Anna ; Ambrož, Filip (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na hodnocení dodavatelů vybrané firmy. Teoretická část se věnuje kvalitě, nástrojům kvality, managementu jakosti a základním poznatkům v oblasti dodavatelů. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu společnosti, nalézání možných problémů v oblasti hodnocení dodavatelů. Závěr a výsledky diplomové práce jsou zaměřeny na návrhy možných změn či ulehčení a zlepšení hodnocení dodavatelů ve firmě.
Marketingový plán Wellness centra v Brandýse n.L.-Staré Boleslavi
Jansa, Petr ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro wellness studio, které bych chtěl v blízké budoucnosti realizovat. Nově vznikající studio ponese název Harmony Gym, s.r.o. a marketingový plán by mu měl pomoci vyhnout se problémům na začátku jeho fungování. Důvodem pro realizaci cvičebního studia jsou improvizované podmínky, které panují ve městě Brandýs nad Labem - Stará Boleslav, pro cvičení se zaměřením na jógu, power jógu, pilates a také absence wellness služeb jako masáže, sauny, apod.
Návrhy na zlepšení služeb wellness centra Infinit Maximus
Doušková, Andrea ; Navrátilová, Tereza (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na problematiku zvyšování kvality poskytovaných služeb wellness centra Infinit Maximus. Toto wellness centrum poskytuje svým klientům velmi kvalitní služby již v současné době. Existují však určité oblasti, na které je třeba se zaměřit, a které jsou v práci popsány. Při zpracování jsem vycházela z konkrétních ekonomických, technických a provozních údajů realizovaných v rámci současného provozu wellness centra. Návrhová část obsahuje řadu opatření, jejichž cílem je především eliminace vysokých výkyvů v obsazenosti a také snížení nadměrné fluktuace zaměstnanců. Kromě těchto hlavních námětů obsahuje návrhová část i další oblasti pro zlepšení.
Marketingový plán nové firmy s tanečním zaměřením
Mejdřická, Klára ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit řádně propracovaný marketingový plán pro nově vznikající firmu DancEvent, s.r.o. tak, aby společnost ve svých počátcích překonávala co nejméně překážek a její cesta k úspěchu byla co nejsnazší. Smyslem této nově vznikající firmy je rozšířit taneční techniku dálného východu kathak do povědomí české populace, a to organizováním společenských událostí s tanečním vystoupením, samostatných tanečních vystoupení a tanečních lekcí. Klíčová slova Marketing, marketingový plán, marketingový mix, konkurence, SWOT analýza

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.