Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní přístup k datům z automatizačních prvků (vývoj Front-End části aplikace)
Kubiš, Jan ; Kolář, Dušan (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Obsah této technické zprávy popisuje návrh, implementaci a funkcionalitu webové aplikace, jež byla vyvinuta v rámci bakalářské práce a jejíž účelem je sběr, přenos a prezentace dat ze zařízení, která jsou tato data schopna poskytovat dle specifikací standardu OPC (OLE for Process Control - Object Linking and Embedding for Process Control). Aplikace využívá architektury klient-server. Back-end aplikace je implementován v jazyce C# a front-end, na který se tato práce zaměřuje, využívá kombinaci programovacích, skriptovacích a značkovacích jazyků C#, JavaScript, HTML a SVG. Aplikace je vyvíjena pro společnost ABB (ta je vlastníkem všech zdojových kódů) a očekává se její nasazení v komerční sféře. Podporovanou platformou je operační systém Microsoft Windows 10.
Modern Methods for Tree Graph Structures Rendering
Zajíc, Jiří ; Polok, Lukáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
This project deals with the graphic portrayal of large hierarchies and explores possibilities of tree graphs visualization. The aim is to implement a hyperbolic browser in web environment. The browser shall exploit the potential of non-euclidean geometry and project the tree onto hyperbolic plane. Great emphasis shall be placed on smooth user interface allowing seamless navigation and orientation.
Univerzální grafický editor - import/export
Kádek, Tibor ; Polášek, Petr (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá problematikou tvorby grafov v systéme UGE (Univerzálneho grafického editora) a možnosťami, ktoré ponúka pre programátorov zásuvných modulov. Cieľom práce bolo navrhnutie formátu UGML (UGE Graph Markup Language), implementácia zásuvného modulu pre import a export grafu systému UGE, implementácia exportu do vektorového formátu SVG a niekoľkých rastrových formátov. Práca rozširuje možnosti jednotlivých častí systému, hlavne aplikačného rozhrania a prácu s grafickou reprezentáciou grafu.
Jazyk pro procedurální generování
Dobiáš, Roman ; Káčerik, Martin (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá návrhom a implementáciou knižnice s jazykom pre procedurálne generovanie, vychádzajúcim z L-systémov. Zmyslom práce je vytvoriť prakticky použiteľnú a jednoducho integrovateľú knižnicu, ktorá sa bude dať využiť v celej rade aplikácií, obzvlášť v 3D vykresľovacích enginoch alebo editoroch. Práca sa zaoberá nutnou teóriou procedurálneho generovania a L-systémov, téoriou formálnych jazykov, a návrhom a implementáciou daného systému. Výsledkom práce sú ukážkové projekty využívajúce knižnicu a početné príklady dosiahnuté pomocou generovania.
On-line počítačové hry
Žamberský, Zdeněk ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá on-line počítačovými hrami, přesněji webovými hrami. První část je věnována popisu jednotlivých technologií, použitelných pro tvorbu webových her. Další 2 kapitoly jsou věnovány ukázkovým aplikacím, vytvořeným v rámci bakalářské práce.
Kvalitní vizualizace Petriho sítí pro publikační účely
Bednář, Drahoslav ; Kočí, Radek (oponent) ; Janoušek, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce řeší problém grafické vizualizace Petriho sítí v textových publikacích. Cílem práce je vytvoření nástroje, který usnadní generování obrázků Petriho sítí a zároveň zajistí estetičtější grafický výstup, než dokáží existující postupy a nástroje. Byl použit simplexový algoritmus pro automatické rozložení uzlů sítě. Program má grafické rozhraní i textový režim a dokáže spolupracovat se známými mástroji pro práci s Petriho sítěmi, které text také zmiňuje. Program je schopný načíst soubor ve formátu pnml a vyprodukovat použitelný obrázek ve formátech png, pdf a svg.
Podpora a využití moderních webových standardů
Švihel, Lukáš ; Petřík, Patrik (oponent) ; Šperka, Svatopluk (vedoucí práce)
V práci se věnuji problematice využití moderních webových technologií. Vývoji historie, srovnání s předchozí verzí. Popisuji všechny důležité aspekty prvků, jež HTML5 a CSS3 přináší a vysvětluji jejich přínos a účel. Moţnosti nových webových standardů demonstruje webová aplikace. Tato aplikace je webovým prohlížečem obrázků z databáze flickr.com s moţností editace, uložení, offline režimu a efekty zpříjemňující uživatelské rozhraní.
Grafické zobrazení relací mezi počítači v Internetu
Cimbálek, Přemysl ; Malý, Jan (oponent) ; Komosný, Dan (vedoucí práce)
Internetová televize IPTV (Internet Protocol Television) slouží k přenosu televizního vysílání po síti založené na protokolech rodiny TCP/IP. Její výhodou je, že vysílání nemusí být jednosměrné, jako je tomu u stávajícího televizního vysílání, ale může uživatelům poskytovat zpětnou vazbu ve formě interaktivity. Problémy zabraňující jejímu většímu rozmachu jsou dnes zejména technického rázu, zejména v nízké datové propustnosti přístupových sítí. Proto jsou navrhovány nové metody, jak vysílání internetové televize zefektivnit. Hlavním úkolem této práce je na základě pochopení principů hierarchické sumarizace a vysílání IPTV zobrazit stromovou strukturu vazeb mezi uzly sítě, které mají za úkol zpracovávat data ve zpětném kanále, tedy data od uživatelů. V první části práce je tedy vysvětlen princip vysílání IPTV a její rozdíl oproti klasickému televiznímu vysílání. Zaměřeno je na poskytované služby, výhody a nevýhody systému. Vysvětlen je také princip používané komprese datových toků standardy MPEG-2 a MPEG-4, jakožto i problematika přenosových sítí, zejména problém "poslední míle". IPTV využívá k přenosu dat SSM (Specific Source Multicast) multicastové vysílání, každý uživatel se připojuje do multicast skupiny která vždy vysílá jeden program. Zpětný kanál je většinou realizován unicast vysíláním. Z důvodů úspory množství přenášených dat je využito principu hierarchické sumarizace, která je v práci náležitě popsána. S tímto souvisí protokoly pro řízení síťových relací, jako je RTP, RTCP a TTP. Teoretická část zahrnuje také zmínku o celosvětové experimentální síti PlanetLab, která slouží pro testovaní síťových aplikací. Je zmíněna z toho důvodu, že navrhovaná struktura IPTV vysílání a aplikace s tím spojené jsou v této síti testovány. V praktické části jsou nejprve diskutovány možnosti metod vizualizace a uchovávání dat o jednotlivých uzlech pro časově zpětné výpisy. Z hlediska vysoké dostupnosti a adaptibility byly vybrány webové technologie,, například MySQL databáze pro uchovávání dat. Model stromu je na základě těchto dat zpracován algoritmem v jazyce Java. Samotná vizualizace stromu je řešena pomocí čístě webových technologií, zdrojový kód pro vizualizaci je dynamicky generován skripty v JSP (Java Server pages). Grafický výstup je realizován vektorovým formátem SVG (Scalable Vector Graphics), který je určen pro grafické vyjádření na internetu a v mobilních telefonech. Díky jeho schopnosti spolupráce s technologií Javascript, byla vytvořena interaktivní internetová aplikace, která zobrazuje stromovou strukturu uzlů. V práci jsou vysvětleny základy všech použitých technologií, zdůvodněn výběr použitých technologií a uvedeny příklady a zajimavé části řešení.
Vizualizace vícerozměrných dat pomocí webových technologií
Burian, Vojtěch ; Galáž, Zoltán (oponent) ; Mžourek, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce se věnuje problematice vizualizace dat. Vizualizace dat je užitečným nástrojem, jak prezentovat a získat nové informace, a tak dojít k lepším rozhodnutím. V teoretické části je rozebírána problematika analýzy dat. Dále jsou uvedeny významy a použití jednotlivých typů grafů a v další části je poukázáno na problematiku tvorby grafů. Jsou zmíněny základy grafického designu a tvorby webových stánek. Praktická část se věnuje vizualizaci dat ze zpracovaných výsledků analýzy řeči u pacientů s Parkinsonovou nemocí. Protože většina lidí v odborně zaměřených odvětvích, jako je například lékárenský průmysl, nemá nebo neumí pracovat se specializovaným softwarem (například program Matlab), byly vytvořeny, pomocí programovacího jazyku Python, výstupy ve formátu HTML tabulka a SVG. Obě tyto části jsou zapracovány do webové stránky, kterou lze jednoduše otevřít ve webovém prohlížeči, který je již nainstalován v drtivé většině počítačů, a to bez závislosti na používané platformě operačního systému.
Web Editor of MusicXML Files
Hudziec, Tomáš ; Burget, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
This thesis describes implementation of web editor of MusicXML files. Structure of MusicXML format is studied and described. Implementation is done using HTML5, CSS and JavaScript. For notes rendering is used open-source JavaScript library VexFlow. Graphical music score is outputted into SVG, which is part of the web page. Due to complexity of MusicXML format, only its subset is supported. Solution provides loading or creating of music notation, editing it with computer mouse and saving result into a file.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.