Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modul pro dolování z dat
Hlosta, Martin ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Zendulka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou získávání znalostí z databází (ZZD), a to zejména klasifikací pomocí Support Vector Machines (SVM). Na FIT VUT v Brně je vyvjíjen systém pro ZZD s modulární strukturou. Pro popis procesu dolování se používá jazyk DMSL. Cílem práce bylo rozšířit DMSL o potřeby SVM klasifikátoru, navrhnout, implementovat a otestovat modul pro tento systém.
Algoritmy bezsnímačového řízení pohonu se synchronním motorem
Mališ, Martin ; Veselý, Libor (oponent) ; Václavek, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je porovnání algoritmů pro bezsnímačové řízení synchronního motoru s permanentními magnety. Pozornost je zaměřena zejména na deterministické metody estimace stavů, ověření jejich dynamických vlastností a vlivů parazitních jevů, které v případě bezsnímačového řízení hrají velkou roli. V druhé části je provedena implementace vybraných algoritmů na DSP ve frakční aritmetice s ověřením metodou Processor-in-the-loop. Poslední část se pak zabývá zprovozněním algoritmů na reálném pohonu.
Civic engagement in Romania - testing the applicability of mainstream theories on the winter protests of 2012
Macsut, Andrei-Cosmin ; Šístek, František (vedoucí práce) ; Maslowski, Nicolas (oponent)
V posledních několika letech jsme svědky vzniku nových typů občanské angažovanosti. Občané jsou nyní schopni organizovat se více než kdykoliv předtím, což vytváří nový vzor sociální mobilizace, která se dosud neocitla v centru akademické pozornosti. Tato práce analyzuje konkrétní případ rumunských protestů v zimě roku 2012 ve snaze dokázat, že současná mainstreamová teorie mobilizace zdrojů a její způsob rámování plně nevysvětlují vznik nestrukturovaných hnutí. Cílem práce je s využitím získaných poznatků připravit půdu pro ustavení nové teorie občanské angažovanosti, která se hodí na nově zjištěné skutečnosti a mohla bý celkově vysvětlit všechny formy strukturované nebo nestrukturované účasti na kolektivní akci.
Civic engagement in Romania - testing the applicability of mainstream theories on the winter protests of 2012
Macsut, Andrei-Cosmin ; Šístek, František (vedoucí práce) ; Maslowski, Nicolas (oponent)
V posledních několika letech jsme svědky vzniku nových typů občanské angažovanosti. Občané jsou nyní schopni organizovat se více než kdykoliv předtím, což vytváří nový vzor sociální mobilizace, která se dosud neocitla v centru akademické pozornosti. Tato práce analyzuje konkrétní případ rumunských protestů v zimě roku 2012 ve snaze dokázat, že současná mainstreamová teorie mobilizace zdrojů a její způsob rámování plně nevysvětlují vznik nestrukturovaných hnutí. Cílem práce je s využitím získaných poznatků připravit půdu pro ustavení nové teorie občanské angažovanosti, která se hodí na nově zjištěné skutečnosti a mohla bý celkově vysvětlit všechny formy strukturované nebo nestrukturované účasti na kolektivní akci.
Modul pro dolování z dat
Hlosta, Martin ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Zendulka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou získávání znalostí z databází (ZZD), a to zejména klasifikací pomocí Support Vector Machines (SVM). Na FIT VUT v Brně je vyvjíjen systém pro ZZD s modulární strukturou. Pro popis procesu dolování se používá jazyk DMSL. Cílem práce bylo rozšířit DMSL o potřeby SVM klasifikátoru, navrhnout, implementovat a otestovat modul pro tento systém.
Algoritmy bezsnímačového řízení pohonu se synchronním motorem
Mališ, Martin ; Veselý, Libor (oponent) ; Václavek, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je porovnání algoritmů pro bezsnímačové řízení synchronního motoru s permanentními magnety. Pozornost je zaměřena zejména na deterministické metody estimace stavů, ověření jejich dynamických vlastností a vlivů parazitních jevů, které v případě bezsnímačového řízení hrají velkou roli. V druhé části je provedena implementace vybraných algoritmů na DSP ve frakční aritmetice s ověřením metodou Processor-in-the-loop. Poslední část se pak zabývá zprovozněním algoritmů na reálném pohonu.
Internetový marketing živnostníka
Pérková, Eva ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu internetového marketingu živnostníka. V teoretické části, která se skládá z prvních čtyř kapitol, je představen internetový marketing a jeho nástroje, blíže popsána optimalizace pro vyhledávače (SEO), marketing pro vyhledávače (SEM) a nástroj Google Analytics pro analýzu návštěvnosti. Závěrečná kapitola se zaměřuje na internetový marketing klempíře pana Škocha z Lubné. Rozebírá původní webovou stránku a strategii. Následně popisuje průběh tvorby nové webové stránky, její optimalizaci, tvorbu placených kampaní a Facebookové stránky. V závěru kapitoly dochází ke zhodnocení obou stránek a strategií, uvedena jsou doporučení a zobecněný postup realizace internetového marketingu. Cílem práce je sestavit přehled optimálních nástrojů internetového marketingu všeobecně aplikovatelných především pro živnostníky.
Marketing na internetu
Trofymchuk, Dmytro ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Šimůnková, Tereza (oponent)
Diplomová práce se bude zabývat nástroji propagace na internetu, jako jedním z možných nástrojů marketingu. Cílem práce je tedy představit možnosti marketingové prezentace na internetu. V teoretické části se budeme zabývat marketingem, neboť marketing je ve firemním životě často nedílnou součástí všech činností firmy. Pomůže totiž zajistit co největší efekt z činnosti firmy a vytváří poptávku po nabízeném produktu - pomáhá produkt prodávat. V praktické části budeme teoretické poznatky aplikovat do podnikové praxe. Zmíním zde konkrétní podobu možností internetového marketingu, jako např. virální marketing, guerillový marketing, metody SEO, SMO.
Influencers v prostředí internetu
Bartl, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šebek, Jiří (oponent)
Systematizace celé problematiky vlivných spotřebitelů na základě rešerše sekundárních zdrojů a analýzy prostředí českého internetu. Výzkum konkrétní situace v oblasti videa ve vysokém rozlišení za použití kvantitativní obsahové analýzy jednotlivých zdrojů vlivných spotřebitelů a jimi používaných sociálních médií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.