Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
SEO analýza www serveru
Čepelák, Tomáš ; Číka, Petr (oponent) ; Svoboda, Radomír (vedoucí práce)
Práce informuje o možných metodách a pravidlech, které lze použít k optimalizaci www serveru pro vyhledávače - SEO (Search Engine Optimization). Tato pravidla jsou teoreticky vysvětlena a demonstrována na jednoduchých ukázkových příkladech. Vysvětluje důležitost správné volby a použití klíčových slov na vhodném místě stránky, jednotlivých HTML značek a vhodného odkazování. Popisuje důležité nepovolené praktiky, které jsou ze strany vyhledávačů penalizovány a komplikují celkový výsledek optimalizace. Stručně se zabývá marketingem pro vyhledávače - SEM (Search Engine Marketing). Konkrétně reklamním systémem PPC. Neopomíjí důležitou součást optimalizace SEO, kterou je analýza optimalizovaného WWW serveru. Názorně ukazuje postup při analýze vybraného WWW serveru a postup při následné optimalizaci. Shrnuje dosažené výsledky při optimalizaci a snaží se určit důležitost jednotlivých faktorů, které ji mohli ovlivnit.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Resler, Tadeáš ; Moravec, Michal (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy na zlepšení internetového obchodu pro firmu Lukashokej.cz. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části s následnou analýzou konkurence a současného stavu ve firmě. Podám návrhy na vylepšení marketingu či internetového obchodu, která zaujmou nové i stávající zákazníky.
Návrh elektronického obchodu pro firmu
Kalužík, Jakub ; Leder, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje návrhu elektronického obchodu a internetových stránek pro firmu, která se zabývá prodejem oděvů a sportovního příslušenství. Základem části bakalářské práce nazvané současný stav řešené problematiky je objasnění pojmů týkajících se elektronického obchodu. Další části se věnují stručné charakteristice firmy a analýze řešeného problému. Dále pak následuje samotné řešení návrhu elektronického obchodu. Závěrečná část se zabývá zhodnocením celého projektu a stručnou kalkulací nákladů.
Design of an E-shop for The Book Store Marcela Kutejova
Plško, Marek ; Němcová, Zuzana (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis focuses on the design of an e-shop for bookstore Marcela Kutejová which will be spreading its field of activity on the internet. The design is solved from two sides of view. These sides are marketing side and functionality side. The marketing side is primarily focused on the propagation and financial part of the project and it is mentioned in the first part of the thesis. The second part of the thesis which is focused on the technical side of an e-shop is mainly about layout, but also about functionality of the most important parts of the shop. The conclusion evaluates the whole project and futures costs of the project.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Resler, Tadeáš ; Moravec, Michal (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy na zlepšení internetového obchodu pro firmu Lukashokej.cz. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části s následnou analýzou konkurence a současného stavu ve firmě. Podám návrhy na vylepšení marketingu či internetového obchodu, která zaujmou nové i stávající zákazníky.
Návrh elektronického obchodu pro firmu
Kalužík, Jakub ; Leder, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje návrhu elektronického obchodu a internetových stránek pro firmu, která se zabývá prodejem oděvů a sportovního příslušenství. Základem části bakalářské práce nazvané současný stav řešené problematiky je objasnění pojmů týkajících se elektronického obchodu. Další části se věnují stručné charakteristice firmy a analýze řešeného problému. Dále pak následuje samotné řešení návrhu elektronického obchodu. Závěrečná část se zabývá zhodnocením celého projektu a stručnou kalkulací nákladů.
Design of an E-shop for The Book Store Marcela Kutejova
Plško, Marek ; Němcová, Zuzana (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis focuses on the design of an e-shop for bookstore Marcela Kutejová which will be spreading its field of activity on the internet. The design is solved from two sides of view. These sides are marketing side and functionality side. The marketing side is primarily focused on the propagation and financial part of the project and it is mentioned in the first part of the thesis. The second part of the thesis which is focused on the technical side of an e-shop is mainly about layout, but also about functionality of the most important parts of the shop. The conclusion evaluates the whole project and futures costs of the project.
SEO analýza www serveru
Čepelák, Tomáš ; Číka, Petr (oponent) ; Svoboda, Radomír (vedoucí práce)
Práce informuje o možných metodách a pravidlech, které lze použít k optimalizaci www serveru pro vyhledávače - SEO (Search Engine Optimization). Tato pravidla jsou teoreticky vysvětlena a demonstrována na jednoduchých ukázkových příkladech. Vysvětluje důležitost správné volby a použití klíčových slov na vhodném místě stránky, jednotlivých HTML značek a vhodného odkazování. Popisuje důležité nepovolené praktiky, které jsou ze strany vyhledávačů penalizovány a komplikují celkový výsledek optimalizace. Stručně se zabývá marketingem pro vyhledávače - SEM (Search Engine Marketing). Konkrétně reklamním systémem PPC. Neopomíjí důležitou součást optimalizace SEO, kterou je analýza optimalizovaného WWW serveru. Názorně ukazuje postup při analýze vybraného WWW serveru a postup při následné optimalizaci. Shrnuje dosažené výsledky při optimalizaci a snaží se určit důležitost jednotlivých faktorů, které ji mohli ovlivnit.
Analýza marketingových aktivit eshopů ve vybraném segmentu
Adámek, Petr ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit e-shopů ve vybraném segmentu. V tomto případě se jedná o oblast internetového marketingu. Zabývá se nástroji internetového marketingu, reklamou na internetu a sociálními médii. Cílem této práce je přiblížení problematiky internetového marketingu a provedení analýzy využívání nástrojů internetového marketingu ve vybraných e-shopech. Na základě této analýzy vytvořit soubor doporučení pro nový subjekt zvažující vstup na trh v daném segmentu. Teoretická část objasňuje samotný internetový marketing, jeho nástroje, techniky a způsoby komunikace. Praktická část začíná představením vybraných e-shopů. Navazující kapitoly jsou věnovány samotné analýze. V poslední části práce je sepsán soubor doporučení pro nový e-shop zvažující vstup na trh v oblasti cyklistiky. Závěr práce shrnuje analýzu a zhodnocuje, zda bylo dosaženo vytyčených cílů z úvodu práce. Za hlavní přínos své práce považuji provedení analýzy potencionální konkurence e-shopů a na základě výsledků podání konkrétních doporučení pro efektivní využívání internetového marketingu.
Analýza marketingových aktivit vybraného eshopu
Rubínová, Klára ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit vybraného e-shopu z hlediska internetového marketingu. Zabývá se nástroji internetového marketingu, reklamou na internetu a sociálními médii. Cílem této práce je přiblížení problematiky internetového marketingu a provedení kompletní analýzy vybraného e-shopu. Studie vychází z interních zdrojů, které se používají především ke sledování návštěvnosti a u PPC systémů. Dalším cílem bylo zhodnocení a popřípadě i předložení možných zlepšení. Teoretické část představuje samotný internetový marketing, jeho nástroje, techniky a způsoby komunikace. Je zde popsána i analýza návštěvnosti. Praktická část začíná obecnými vlastnostmi zvoleného e-shopu, následující kapitoly jsou věnovány samotné analýze. Závěr práce shrnuje analýzu a zhodnocuje, zda bylo dosaženo vytyčených cílů. Za přínos své práce považuji vytvoření postupu při provádění analýz internetových aktivit u vlastního e-shopu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.