Název:
Návrh elektronického obchodu pre firmu Kniha Marcela Kutejová
Překlad názvu:
Design of an E-shop for The Book Store Marcela Kutejova
Autoři:
Plško, Marek ; Němcová, Zuzana (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom elektronického obchodu pre kníhkupectvo Marcela Kutejová, ktoré sa rozhodlo rozšíriť svoje pole pôsobnosti na internet. Návrh je riešený z dvoch hžadísk, a to z hžadiska marketingového a funkčného. Marketingové hžadisko je zamerané hlavne na propagačnú a finančnú časť projektu a tvorí prvú časť práce. Druhá časť práce sústredená na technickú stránku elektronického obchodu sa zaoberá návrhom vzhžadu, ale aj fungovaním vybraných a najdoležitejších častí obchodu. Záver práce hodnotí celý projekt a uvádza celková náklady sním spojené.
This bachelor’s thesis focuses on the design of an e-shop for bookstore Marcela Kutejová which will be spreading its field of activity on the internet. The design is solved from two sides of view. These sides are marketing side and functionality side. The marketing side is primarily focused on the propagation and financial part of the project and it is mentioned in the first part of the thesis. The second part of the thesis which is focused on the technical side of an e-shop is mainly about layout, but also about functionality of the most important parts of the shop. The conclusion evaluates the whole project and futures costs of the project.
Klíčová slova:
B2B; B2C; bonds; data model; databases; e-economic; e-marketing; e-shop; marketing strategy; normalization; process diagram; SEM; SEO analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15039