Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Firemní internetové stránky a elektronický obchod
Hofman, Jan ; Bureš, Josef (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Práce se zabývá kompletním návrhem internetových stránek a elektronického obchodu. Obsahem práce je jak prvotní analýza všech funkcí stránek, návrh systému internetového obchodu, návrh grafického designu, tak i samotná technická realizace pomocí webových programovacích jazyků a databáze. Práce se zabývá i prvotním spuštěním stránek, odstraněním chyb, následným spravováním aplikace a aktualizacemi jak z technického hlediska, tak i obsahového. Obsažena je i ekonomická stránka, dopady na firmu, obsluha obchodu a zhodnocení provozu konkrétního projektu tvorby elektronického obchodu.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Resler, Tadeáš ; Moravec, Michal (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy na zlepšení internetového obchodu pro firmu Lukashokej.cz. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části s následnou analýzou konkurence a současného stavu ve firmě. Podám návrhy na vylepšení marketingu či internetového obchodu, která zaujmou nové i stávající zákazníky.
Návrh elektronického obchodu pro firmu
Kalužík, Jakub ; Leder, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje návrhu elektronického obchodu a internetových stránek pro firmu, která se zabývá prodejem oděvů a sportovního příslušenství. Základem části bakalářské práce nazvané současný stav řešené problematiky je objasnění pojmů týkajících se elektronického obchodu. Další části se věnují stručné charakteristice firmy a analýze řešeného problému. Dále pak následuje samotné řešení návrhu elektronického obchodu. Závěrečná část se zabývá zhodnocením celého projektu a stručnou kalkulací nákladů.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Resler, Tadeáš ; Moravec, Michal (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy na zlepšení internetového obchodu pro firmu Lukashokej.cz. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části s následnou analýzou konkurence a současného stavu ve firmě. Podám návrhy na vylepšení marketingu či internetového obchodu, která zaujmou nové i stávající zákazníky.
Návrh elektronického obchodu pro firmu
Kalužík, Jakub ; Leder, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje návrhu elektronického obchodu a internetových stránek pro firmu, která se zabývá prodejem oděvů a sportovního příslušenství. Základem části bakalářské práce nazvané současný stav řešené problematiky je objasnění pojmů týkajících se elektronického obchodu. Další části se věnují stručné charakteristice firmy a analýze řešeného problému. Dále pak následuje samotné řešení návrhu elektronického obchodu. Závěrečná část se zabývá zhodnocením celého projektu a stručnou kalkulací nákladů.
Firemní internetové stránky a elektronický obchod
Hofman, Jan ; Bureš, Josef (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Práce se zabývá kompletním návrhem internetových stránek a elektronického obchodu. Obsahem práce je jak prvotní analýza všech funkcí stránek, návrh systému internetového obchodu, návrh grafického designu, tak i samotná technická realizace pomocí webových programovacích jazyků a databáze. Práce se zabývá i prvotním spuštěním stránek, odstraněním chyb, následným spravováním aplikace a aktualizacemi jak z technického hlediska, tak i obsahového. Obsažena je i ekonomická stránka, dopady na firmu, obsluha obchodu a zhodnocení provozu konkrétního projektu tvorby elektronického obchodu.
Analýza marketingových aktivit eshopů ve vybraném segmentu
Adámek, Petr ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit e-shopů ve vybraném segmentu. V tomto případě se jedná o oblast internetového marketingu. Zabývá se nástroji internetového marketingu, reklamou na internetu a sociálními médii. Cílem této práce je přiblížení problematiky internetového marketingu a provedení analýzy využívání nástrojů internetového marketingu ve vybraných e-shopech. Na základě této analýzy vytvořit soubor doporučení pro nový subjekt zvažující vstup na trh v daném segmentu. Teoretická část objasňuje samotný internetový marketing, jeho nástroje, techniky a způsoby komunikace. Praktická část začíná představením vybraných e-shopů. Navazující kapitoly jsou věnovány samotné analýze. V poslední části práce je sepsán soubor doporučení pro nový e-shop zvažující vstup na trh v oblasti cyklistiky. Závěr práce shrnuje analýzu a zhodnocuje, zda bylo dosaženo vytyčených cílů z úvodu práce. Za hlavní přínos své práce považuji provedení analýzy potencionální konkurence e-shopů a na základě výsledků podání konkrétních doporučení pro efektivní využívání internetového marketingu.
Analýza marketingových aktivit vybraného eshopu
Rubínová, Klára ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit vybraného e-shopu z hlediska internetového marketingu. Zabývá se nástroji internetového marketingu, reklamou na internetu a sociálními médii. Cílem této práce je přiblížení problematiky internetového marketingu a provedení kompletní analýzy vybraného e-shopu. Studie vychází z interních zdrojů, které se používají především ke sledování návštěvnosti a u PPC systémů. Dalším cílem bylo zhodnocení a popřípadě i předložení možných zlepšení. Teoretické část představuje samotný internetový marketing, jeho nástroje, techniky a způsoby komunikace. Je zde popsána i analýza návštěvnosti. Praktická část začíná obecnými vlastnostmi zvoleného e-shopu, následující kapitoly jsou věnovány samotné analýze. Závěr práce shrnuje analýzu a zhodnocuje, zda bylo dosaženo vytyčených cílů. Za přínos své práce považuji vytvoření postupu při provádění analýz internetových aktivit u vlastního e-shopu.
SEO analysis of the selected site
Hošták, Miroslav ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou optimalizace webových stránek pro vyhledávací nástroje. Výsledkem práce je vytvoření kontrolního seznamu obsahujícího SEO faktory, které je možné používat při kontrole optimalizace menších webových stránek sloužících k prezentaci živnostníků a malých podnikatelů nebo podle něho při optimalizaci postupovat. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část, teoretická část obsahuje prvou až třetí kapitolu a praktická čtvrtou a pátou. První kapitola se věnuje charakteristice SEO podle různých názorových směrů, popisuje rozdělení SEO technik na etické a neetické, komentuje celkový význam a přínos SEO, věnuje se její historii a popisuje její vztah k online marketingu. Druhá kapitola je zaměřená na současnou situaci, ve které se SEO nachází, zabývá se souvisejícími trendy vývoje webových stránek a popisuje jejich vzájemné ovlivnění se s algoritmy vyhledávacích nástrojů, zvlášť Google vyhledávače. Rovněž načrtá prognózu budoucího směřování SEO. Třetí kapitola doplňuje informace o vyhledávání na webu, konkrétně se věnuje charakteristikám a rozdělení různých typů vyhledávacích nástrojů, popisuje jaké faktory ovlivňují indexovatelnost webových stránek a podrobně se zaměřuje na vyhledávač Google. Charakterizuje ho a vysvětluje principy, kterým jeho fungování podléhá. První kapitola praktické časti práce -- čtvrtá, se zabývá přímo tvorbou kontrolního seznamu sloužícího k SEO optimalizaci stránek. Popisuje důvody a způsob, jakým byl tento seznam sestavěný a vysvětluje a obhajuje zařazení jeho jednotlivých součástí -- SEO faktorů. Také se věnuje rozdělení, kvalitě a váze jednotlivých faktorů. Pátá kapitola pojednává o praktické aplikaci kontrolního seznamu na konkrétním příkladu vybraného webu. Obsahuje popis vybraného webu a výsledky analýzy na něm uskutečněné. Vysvětluje zapracování vybraných SEO faktorů do revitalizace webu a hodnotí jejich úspěšnost. Závěr práce je věnovaný zhodnocení celkového přínosu kontrolního seznamu, kterého význam a efektivitu podporují doložené praktické zjištění.
Srovnání web-prezentací vybraných cestovních kanceláří v ČR
Hronec, Lukáš ; Toman, Prokop (vedoucí práce)
Tématem této práce je srovnání webových prezentací dvou cestovních kanceláří v ČR. Zkoumá, jak se liší kvalita prezentací CK s podobnou nabídkou a dobou existence, které mají odlišnou popularitu. Zda jsou si jejich majitelé vědomi všech možností, které jim internet poskytuje a budoucnosti, jakou elektronické katalogy zájezdů mají. Analýza se zabývá jak použitelností a účelností prezentací, tak informacemi, které poskytují a jejich souladem se zákonem. Z pohledu CK je zkoumánat snadnost vyhledání v internetových vyhledávačích a přístupnost webových stránek pro zákazníky. Vyhodnocení je doplněno o návrhy řešení v problematických oblastech. Práce obsahuje také SEO (Search Engine Optimalization) analýzu pro každou CK zvlášť.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.