Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán pro rozvoj rodinné firmy
Zoubková, Eliška ; Guštafíková, Silvia (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, související s tvorbou podnikatelských plánů – zahrnujíce metodologií zpracování podnikatelského plánu, požadavky na strukturu a obsah, druhy podnikatelských plánů a jejich možné využití. Výstupem je návrh podnikatelského plán konkrétní rodinné firmě za účelem jejího rozvoje.
Návrh obchodní strategie SBU
Polúch, Eduard ; Dočkal, Emil (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zpracování návrhu obchodní strategie SBU. Práce obsahuje teoretické poznatky související s problematikou návrhu strategie a strategickou analýzu současného stavu SBU. Výstupem práce je zpracování a zhodnocení reálného návrhu obchodní strategie, který bude zároveň podkladem pro následnou implementaci.
Podnikatelský plán pro rozvoj rodinné firmy
Zoubková, Eliška ; Guštafíková, Silvia (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, související s tvorbou podnikatelských plánů – zahrnujíce metodologií zpracování podnikatelského plánu, požadavky na strukturu a obsah, druhy podnikatelských plánů a jejich možné využití. Výstupem je návrh podnikatelského plán konkrétní rodinné firmě za účelem jejího rozvoje.
Analýza konkurenční výhody SBU (v organizační struktuře VŠE)
Landová, Jana ; Pichanič, Mikuláš (vedoucí práce) ; Staňková, Anna (oponent)
Cílem této práce je nalezení konkurenční výhody SBU (v organizační struktuře VŠE). V rámci VŠE působí jako SBU Program studií střední a východní Evropy (CESP). Jedná se o semestrální placený program, který je součástí nabídky cizojazyčných studijních programů na VŠE v Praze. Na základě zmapování konkurence na trhu programů pro free movers v České republice, provedení SWOT analýzy programu CESP a vyhodnocení dotazníkového šetření mezi absolventy CESP jsou definovány konkurenční výhody programu CESP. V budoucnu je třeba se zaměřit na propagaci těchto konkurenčních výhod a rozvoj odpovídající programové nabídky, která bude oslovovat stále nové a nové zájemce o studium na VŠE.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.