Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vizuální styl kulturního projektu se zaměřením na hudební festivaly Rock for People a Pražské jaro.
Kloučková, Karolína ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá pojmem Corporate Identity a částí, které jí tvoří, Corporate Culture, Corporate Communication, Corporate Product a Corporate Design. Zaměřuje se na firemní image a klíčové prvky související sjednotným vizuálním stylem. Popisuje proces tvorby jednotného vizuálního stylu a všechny fáze, které zahrnuje. Definuje pojem kulturní projekt a hudební festival, který je náplní praktické části této práce. Praktická část je věnována kompletní změnou vizuálního stylu u dvou kulturních projektů, hudebních festivalů Rock fot People a Pražské jaro. U obou festivalů je popsán impuls vedoucí k rozhodnutí změnit vizuální styl, proces spolupráce sgrafickým studiem Dynamo design, který je autorem obou nových vizuálních stylů, popis konceptu, důvodů pro jeho zvolení a následnými výsledky a zhodnocením kompletního redesignu.
Komunikační aktivity hudebního festivalu Rock for People v letech 2007-2012
Majerová, Marie ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Bakalářská práce na téma Komunikační aktivity hudebního festivalu Rock for People mezi lety 2007-2012 ve své první části představuje festival Rock for People, zaměřuje se na jeho postupný vývoj od roku 1995 do současnosti, zmíněny jsou zde důležité změny, které měly vliv na jeho aktuální podobu. Druhá část se věnuje analýze jednotlivých komunikačních kanálů, kterou doplňuje o odpovídající teorii k danému tématu. Nejvíce prostoru je věnováno komunikaci v online prostředí. Ve třetí části jsou komunikační aktivity festivalu podrobeny komparaci s identifikovanou konkurencí. Závěrečná část obsahuje shrnutí práce a výsledky provedené komparace. Bakalářská práce je doplněna patřičnou obrazovou přílohou.
Mediální propagace hudebního festivalu na sociálních sítích a Internetu
Režný, Daniel ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Vedral, Jan (oponent)
Práci na téma Propagace hudebního festivalu na sociálních sítích a internetu jsem si vybral z jednoduchého důvodu. Dlouhodobě se zajímám o hudební dění, jsem členem týmu okolo kapely Wohnout a festivaly jsou v letních měsících v podstatě můj denní chleba. Jen co se začne venku oteplovat, začne hudební byznys chrlit akce jako na běžícím páse. Každý týden se po republice konají desítky různých akcí od lokálních, po akce celorepublikového významu, od menších akcí po ty obrovské. Cílem mé práce není pouze obecně popsat způsob, jakým se festival dostává k lidem, ale zaměřit se i na to, jak funguje provázanost kulturní akce a médií, jaké jsou zákonitosti a jaké výhody z této spolupráce navzájem festivaly i média plynou Zajímalo mě také, jak ovlivňuje mediální partnerství mezi festivalem a médiem jeho zpravodajský obsah a zda mají mezi sebou nějaká nepsaná pravidla, která by mohla být z pohledu žurnalistické etiky problematická.
Využití služeb sociálních sítí ve firmě.
Dušek, Roman ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Faina, Michal (oponent)
Cílem této bakalářské práce je definovat a ověřit postupy pro vybudování reprezentativního a úspěšného zastoupení firmy na sociální síti spolu s popsáním aktuální situace v oblasti sociálních sítí v ČR i ve světě. Práce nejdříve definuje obecné a filosofické pozadí nových médií a aktuálního vývoje internetu. Následuje historický vývoj sociálních sítí a popsání majoritních subjektů ve světě a v ČR pro tuto oblast. Dále určuje Facebook jako nejvíce relevantní sociální síť pro firemní působení v oblasti nových médií. Tato síť tak slouží jako základ definování základních pravidel a postupů pro úspěšné a reprezentativní zastoupení. Hlavními myšlenkami jsou nutnost dodržovat přiměřené množství, zachovat relevanci a informační hodnotu příspěvků a respektovat názory a přání uživatele. Následný výzkum mezi uživateli zkoumá jejich přístup k soukromí a sdílení informací na sociálních sítích. Výsledek ukazuje, že většina uživatelů výrazně rozlišuje druh informací a okruh, ve kterém jsou sdíleny. V posledním bodě teoretické části jsou prezentovány různé možnosti využití pro firmy a podporu jejich činnosti. Praktická část ověřuje využití závěrů teoretické části a jejich praktickou účinnost na příkladu festivalu Rock for People. Zastoupení na sociálních sítích tohoto festivalu je pod správou agentury Social Visage, která se na tuto oblast specializuje. Výsledkem celé práce je ověření úvah a definic, které při praktickém užití, v případě Rock for People a při další činnosti Social Visage, měly a mají reálné výsledky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.