Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Automatické testování projektu JavaScript Restrictor
Bednář, Martin ; Pluskal, Jan (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout, implementovat a vyhodnotit výsledky automatických testů pro projekt JavaScript Restrictor, který je vyvíjen jako rozšíření do webových prohlížečů. Testy jsou rozděleny do tří úrovní - jednotkové, integrační a systémové. Jednotkové testy ověřují chování jednotlivých funkcí, integrační testy ověřují správné obalování koncových bodů rozhraní prohlížeče a systémové testy kontrolují, zda rozšíření nepotlačuje chtěnou funkcionalitu webových stránek. Systémové testy jsou implementovány pro paralelní spouštění na distribuovaném prostředí, čímž se podařilo dosáhnout téměř přímo úměrného snížení časové náročnosti vzhledem k počtu testovacích uzlů. Přínosem této práce je odhalení dosud neznámých chyb v rozšíření JavaScript Restrictor a poskytnutí potřebných informací, díky nimž bylo možné část zjištěných chyb již opravit.
Sací trakt vozů Formule Student
Ševčík, Miroslav ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem používaných konstrukčních řešení sacích traktů vozů Formule Student. V první části jsou rozebrány pravidla soutěže. Ve druhé části pak jednotlivé komponenty sacího traktu. Ve třetí kapitole jsou popsány různé způsoby přeplňování a vozy, které je používají. Poslední kapitola nabízí přehled možných novinek v pravidlech pro rok 2015.
Vývoj podvozků a motorů vozů kategorie WRC
Horák, Aleš ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce vypracovaná v rámci bakalářského studia oboru B2341 se zabývá problematikou sportovních vozů určených na automobilové soutěže rally. Postupně je zde popsán podvozek a motor soutěžních speciálů WRC. U každého dílu je vysvětlen základní princip, využití a postupný vývoj s ohledem na pravidla FIA.
Sací potrubí jednoválcového motoru
Pavličík, Lukáš ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvoření termodynamického výpočtového modelu jednoválcového spalovacího motoru pro Formuli SAE. Jako pohonná jednotka je uvažován jednoválcový motor KTM 500 EXC. Sériové sací potrubí bude modifikováno v souladu s pravidly Formule SAE pro rok 2014. Analýza jednorozměrného proudění je vytvořena v softwaru Lotus engine simulation.
Single Cylinder SI Engine for Formula Student
Adámek, Ladislav ; Vančura, Jan (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is the design and tuning of the intake manifold for the Formula Student car. The single cylinder SI engine Husaberg FE 570 is used as a powertrain unit. The intake manifold is designed according to the Formula Student rules. The intake manifold uses the ram wave effect to improve the engine charging efficiency. Lengths of the runners are calculated in the Lotus Engine simulation software.
Návrh sacího traktu pro vůz Formule SAE
Řehák, Ivo ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh sacího traktu pro vůz formule SAE. Pro pohon vozu je použita pohonná jednotka Yamaha YZF R6 (2005). Návrh sacího traktu je zpracován tak, aby vyhovoval podmínkám a specifikacím pro vozy formule SAE. Z důvodu omezení výkonu motoru je v sacím traktu instalován restriktor. Pro zlepšení plnící účinnosti motoru je zde využito teorie rezonančního přeplňování. Výpočtová studie proudění v sacím traktu spalovacího motoru je provedena v simulačním softwaru pro analýzu jednorozměrného proudění.
Závodní vozidla třídy GT
Fejfar, Marek ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce s názvem „Závodní vozidla třídy GT“ si vzala za úkol seznámit čtenáře s fascinujícím světem závodů vozů třídy GT. Zabývá se historií závodů, současnými pravidly závodů a závody samotnými, tratěmi a jejich pravidly, vozy GT a jejich technickými specifikacemi a předpisy, které je určují. Konstrukčním řešením motorů a součástí podvozků, jako závěsů, tlumičů a stabilizátorů a kol. Dále pak aerodynamické prvky, jako spojlery, křídla a podvozková aerodynamika. A nakonec hmotností a elektronikou vozů.
Automatické testování projektu JavaScript Restrictor
Bednář, Martin ; Pluskal, Jan (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout, implementovat a vyhodnotit výsledky automatických testů pro projekt JavaScript Restrictor, který je vyvíjen jako rozšíření do webových prohlížečů. Testy jsou rozděleny do tří úrovní - jednotkové, integrační a systémové. Jednotkové testy ověřují chování jednotlivých funkcí, integrační testy ověřují správné obalování koncových bodů rozhraní prohlížeče a systémové testy kontrolují, zda rozšíření nepotlačuje chtěnou funkcionalitu webových stránek. Systémové testy jsou implementovány pro paralelní spouštění na distribuovaném prostředí, čímž se podařilo dosáhnout téměř přímo úměrného snížení časové náročnosti vzhledem k počtu testovacích uzlů. Přínosem této práce je odhalení dosud neznámých chyb v rozšíření JavaScript Restrictor a poskytnutí potřebných informací, díky nimž bylo možné část zjištěných chyb již opravit.
Sací potrubí jednoválcového motoru
Pavličík, Lukáš ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvoření termodynamického výpočtového modelu jednoválcového spalovacího motoru pro Formuli SAE. Jako pohonná jednotka je uvažován jednoválcový motor KTM 500 EXC. Sériové sací potrubí bude modifikováno v souladu s pravidly Formule SAE pro rok 2014. Analýza jednorozměrného proudění je vytvořena v softwaru Lotus engine simulation.
Single Cylinder SI Engine for Formula Student
Adámek, Ladislav ; Vančura, Jan (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is the design and tuning of the intake manifold for the Formula Student car. The single cylinder SI engine Husaberg FE 570 is used as a powertrain unit. The intake manifold is designed according to the Formula Student rules. The intake manifold uses the ram wave effect to improve the engine charging efficiency. Lengths of the runners are calculated in the Lotus Engine simulation software.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.