Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zálohování dat a datová úložiště
Šťáva, Adam ; Řehák, Ivo (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zálohování dat a datová úložiště. Na základě vykonané analýzy současného stavu a požadavků společnosti je vytvořený vlastní návrh řešení zálohování firemních dat.
Návrh sacího traktu pro vůz Formule SAE
Řehák, Ivo ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh sacího traktu pro vůz formule SAE. Pro pohon vozu je použita pohonná jednotka Yamaha YZF R6 (2005). Návrh sacího traktu je zpracován tak, aby vyhovoval podmínkám a specifikacím pro vozy formule SAE. Z důvodu omezení výkonu motoru je v sacím traktu instalován restriktor. Pro zlepšení plnící účinnosti motoru je zde využito teorie rezonančního přeplňování. Výpočtová studie proudění v sacím traktu spalovacího motoru je provedena v simulačním softwaru pro analýzu jednorozměrného proudění.
Zálohování dat a datová úložiště
Šťáva, Adam ; Řehák, Ivo (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zálohování dat a datová úložiště. Na základě vykonané analýzy současného stavu a požadavků společnosti je vytvořený vlastní návrh řešení zálohování firemních dat.
Návrh sacího traktu pro vůz Formule SAE
Řehák, Ivo ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh sacího traktu pro vůz formule SAE. Pro pohon vozu je použita pohonná jednotka Yamaha YZF R6 (2005). Návrh sacího traktu je zpracován tak, aby vyhovoval podmínkám a specifikacím pro vozy formule SAE. Z důvodu omezení výkonu motoru je v sacím traktu instalován restriktor. Pro zlepšení plnící účinnosti motoru je zde využito teorie rezonančního přeplňování. Výpočtová studie proudění v sacím traktu spalovacího motoru je provedena v simulačním softwaru pro analýzu jednorozměrného proudění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.