Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spolupráce značky Pilsner Urquell s Českým olympijským výborem
Müllerová, Anne-Marie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Spolupráce značky Pilsner Urquell s Českým olympijským výborem Cíle: Hlavním cílem práce je na základě zjištěných informací o spolupráci těchto dvou subjektů a údajů týkajících se olympijských reklamních kampaní značky Pilsner Urquell konkrétně i využívaných komunikačních kanálů, navrhnout daná doporučení, jakými kroky by se dala propagace olympijských reklamních kampaní této značky v jednotlivých komunikačních kanálech zlepšit, popřípadě obohatit. Metody: V práci bylo využíváno kvalitativní metody marketingového výzkumu, konkrétně polostrukturovaných rozhovorů s představiteli značky Pilsner Urquell. Další část práce vznikla na základě analýzy sekundárních dat, ať už veřejně dostupných či dat poskytnutých společností Plzeňský Prazdroj, a.s. Výsledky: Výsledky práce ukázaly, že značka Pilsner Urquell využívá všech vhodných a dostupných komunikačních kanálů k propagaci svých olympijských kampaní. Avšak je zde prostor pro možná zlepšení v rámci jednotlivých kanálů. Patří sem např. zlepšení propagace aktivit na olympijských festivalech prostřednictvím sociálních sítí, rozšíření zábavných aktivit pro návštěvníky olympijských domů. Nabízí se i navázání užšího vztahu s některým z řetězců supermarketů v rámci tzv. off-trade kanálu a vytvoření speciálních nabídek pro zákazníky těchto supermarketů....
Specifika marketingové komunikace na německém trhu
Kadlecová, Eva ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Šilhavík, Radek (oponent)
Tato bakalářské práce se zabývá tématikou marketingové komunikace. Jejím cílem je zjistit specifika marketingové komunikace na německém trhu, prostřednictvím analýzy srovnání české a německé marketingové komunikace. Bakalářská práce je rozdělena na tři kapitoly. Dvě teoretické kapitoly (Marketingová komunikace, Komunikační proces s mezinárodními specifiky)a praktická kapitola (Srovnání marketingové komunikace na německém a českém trhu). Druhá teoretická část je podkladem pro praktickou část. Je tvořena všeobecnými specifiky, které je potřeba zohlednit, při mezinárodní komunikaci.V praktické části je provedena analýza současné německé a české marketingové komunikace, popis zemí, jejichu trh a spotřebitelů.
Dopady publicity na PR vybraných dotačních programů z fondů Evropské Unie
Torhan, Michal ; Potluka, Oto (vedoucí práce) ; Varga, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza dopadů publicity na vztahy s veřejností u Operačního programu Podnikání a inovace v letech 2007 až 2009. K analýze dopadů bylo použito srovnání použitých komunikačních nástrojů v jednotlivých letech z aktuálního programovacího období 2007 -- 2013 a průzkum veřejného mínění uspořádaný Řídícím orgánem OPPI a průzkum vlastní provedený ve spolupráci s poradenskou společností. Výsledek analýzy potvrzuje základní hypotézu, že publicita realizovaná v rámci OPPI příliš neovlivňuje skutečné počty žadatelů o dotaci. Je cílená příliš široce a ani následné studie a evaluace nezkoumají, kolik subjektů, které podaly žádost o dotaci, tak učinily na základě publicity, a jak jim k podání žádosti publicita pomohla.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.