Název: Specifika marketingové komunikace na německém trhu
Překlad názvu: Specifics of marketing communication for the German market
Autoři: Kadlecová, Eva ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Šilhavík, Radek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; podpora prodeje; product placement; public relation; přímý marketing; reklama; advertisement; direct marketing; marketing communication; product placement; public relation; sales promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25551

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75551


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet