Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proměny obce Bohnice
Avramopulosová, Andrea ; Dvořáková, Michaela (vedoucí práce) ; Tichá, Milena (oponent)
Práce poskytuje komplexní pohled na pražskou okrajovou obec Bohnice. Zachycuje její tvář od prvního osídlení po současnost. Při tom se zaměřuje na historické a socioekonomické události, které obec utvářely. Vzhledem k nedostatku písemných zdrojů k historické části práce a ke skutečnosti, že je obec až příliš často "redukována" pouze na činnost Psychiatrické léčebny Bohnice, se studie zabývá především formováním obce ve 20. století, přičemž se soustředí na instituce sociální a zdravotnické péče, které jsou svým významem srovnatelné s proslulým ústavem. Práce také poskytuje informace o urbanistickém konceptu Sídliště Bohnice, včetně řešení dopravní obslužnosti v průběhu minulého století. Z tohoto období jsou také zmiňovány architektonicky zajímavé a významné stavby obce.
Marketingová strategie k využití sportovišť Psychiatrické léčebny Bohnice
Novák, Marek ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Práce se týká vhodné marketingové strategie k využití sportovišť, které se nacházejí v Psychiatrické léčebně Bohnice, která patří svoji rozlohou, poskytovanými a progresivními službami mezi nejlepší v České republice. Jednou z hlavních priorit managementu bohnické léčebny v čele s ředitelem MUDr. Martinem Hollým je organizování aktivit pro širokou veřejnost a přispět tak k popularizaci areálu léčebny. Cílem je přispět k destigmatizaci psychických onemocnění a změny pohledu na psychiatrii jako medicínský obor. Propojení života "za plotem" se životem "venku" napomáhá integraci duševně nemocných z léčebny do běžného života. Jedním z příkladů je využití sportovních zařízení léčebny širokou veřejností. Cílem práce je navrhnout možná opatření a způsoby vedoucí ke zlepšení využití sportovišť převážně širokou veřejností, což přímo povede k naplnění výše uvedeného cíle managementu léčebny. Klíčová slova: Marketingová strategie, marketingový mix, public relations, sportovní zařízení, reklama, Psychiatrická léčebna Bohnice.
Proměny obce Bohnice
Avramopulosová, Andrea ; Dvořáková, Michaela (vedoucí práce) ; Tichá, Milena (oponent)
Práce poskytuje komplexní pohled na pražskou okrajovou obec Bohnice. Zachycuje její tvář od prvního osídlení po současnost. Při tom se zaměřuje na historické a socioekonomické události, které obec utvářely. Vzhledem k nedostatku písemných zdrojů k historické části práce a ke skutečnosti, že je obec až příliš často "redukována" pouze na činnost Psychiatrické léčebny Bohnice, se studie zabývá především formováním obce ve 20. století, přičemž se soustředí na instituce sociální a zdravotnické péče, které jsou svým významem srovnatelné s proslulým ústavem. Práce také poskytuje informace o urbanistickém konceptu Sídliště Bohnice, včetně řešení dopravní obslužnosti v průběhu minulého století. Z tohoto období jsou také zmiňovány architektonicky zajímavé a významné stavby obce.
Marketingová strategie k využití sportovišť Psychiatrické léčebny Bohnice
Novák, Marek ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Práce se týká vhodné marketingové strategie k využití sportovišť, které se nacházejí v Psychiatrické léčebně Bohnice, která patří svoji rozlohou, poskytovanými a progresivními službami mezi nejlepší v České republice. Jednou z hlavních priorit managementu bohnické léčebny v čele s ředitelem MUDr. Martinem Hollým je organizování aktivit pro širokou veřejnost a přispět tak k popularizaci areálu léčebny. Cílem je přispět k destigmatizaci psychických onemocnění a změny pohledu na psychiatrii jako medicínský obor. Propojení života "za plotem" se životem "venku" napomáhá integraci duševně nemocných z léčebny do běžného života. Jedním z příkladů je využití sportovních zařízení léčebny širokou veřejností. Cílem práce je navrhnout možná opatření a způsoby vedoucí ke zlepšení využití sportovišť převážně širokou veřejností, což přímo povede k naplnění výše uvedeného cíle managementu léčebny. Klíčová slova: Marketingová strategie, marketingový mix, public relations, sportovní zařízení, reklama, Psychiatrická léčebna Bohnice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.