Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vznik nových turistických produktů v destinaci Vltavotýnsko
KREJČÍ, Jakub
Cílem této práce je navrhnout produkt cestovního ruchu, který přispěje k rozvoji turismu v destinaci Vltavotýnsko. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů a současným zajímavým trendům v cestovním ruchu a poskytuje východiska pro praktickou část. V té je analyzován současný stav cestovního ruchu v destinaci. Prostřednictvím dotazníkového šetření jsou získána data o motivacích a preferencích výletníků. Využito je i metod polostrukturovaných rozhovorů a vlastního pozorování. Na základě všech metod jsou vytvořeny návrhy produktů "Na kolech tam a lodí zpátky" a mobilní aplikace. Také jsou připraveny návrhy marketingové a prodejní podpory.
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Ocelková, Zuzana ; Navrátilová,, Ludmila (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu produktu vybraného podniku a následný návrh na jeho zlepšení. Teoretická část obsahuje především základní principy, důležité pojmy a poznatky, které souvisí nejen s komunikačním mixem, ale především s aktuální problematikou marketingu v cestovním ruchu. Pro zpracování analytické části byla právě teoretická část nutným východiskem. Z provedených analýz je následně vytvořena poslední část diplomové práce, která obsahuje několik návrhů nového či zlepšení stávajícího komunikačního mixu vybraného produktu vybraného podniku.
Tvorba produktů pro destinaci Jižní Slovácko
Kozová, Martina ; Hojačová, Dita (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby produktů ve vybrané turistické destinaci Jižní Slovácko. V úvodní části jsou popsány teoretická východiska práce, především podstata managementu a marketingu destinace, destinačních produktů a jejich tvorby. Ve druhé části jsou realizovány analýzy zaměřené na zhodnocení současného stavu destinace, včetně rozboru turistické poptávky a porovnání s největšími konkurenty. Závěrečná část se zabývá návrhem produktů, které mají zvýšit atraktivitu turistické destinace pro návštěvníky.
User experience dizajn digitálneho produktu a jeho vplyv na správanie zákazníka v cestovnom ruchu
Sakala, Samuel
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivu implementace principů user experience (UX) designu v digitálním produktu cestovního ruchu na rozhodovací proces návštěvníka při výběru atraktivit k návštěvě. V souvislosti s tím se práce snaží zjistit, jak lze tyto poznatky využít pro zlepšení distribuce návštěvnosti v Lednicko - valtickém areálu. Součástí práce je analýza stávajících digitálních produktů cestovního ruchu v Lednicko - valtickém areálu, včetně uživatelského testování jednoho z produktů, a analýza situace destinačního managementu v Lednicko - valtickém areálu. S využitím poznatků z analýzy a teorie práce navrhuje nové digitální řešení destinace vycházející z jednoho ze stávajících produktů. Pro ověření výsledků je vytvořen interaktivní prototyp mobilní aplikace pomocí nástroje Figma. Prototyp je následně uživatelsky testován s cílem zjistit vliv implementace vybraných principů uživatelského zážitku na rozhodování zákazníků. Testování se provádí s vybranou skupinou uživatelů na základě předem definovaných scénářů. Na základě výsledků jsou formulována doporučení pro destinační management v oblasti Lednicko - valtického areálu. Práce přispívá k pochopení role principů UX designu v cestovním ruchu a poskytuje praktická doporučení pro optimalizaci distribuce návštěvníků v této konkrétní destinaci.
Analýza nabídky služeb cestovního ruchu v dané oblasti
MARTÍNKOVÁ, Lucie
Tato diplomová práce je zaměřena na analyzování nabídky služeb v oblasti Lipno nad Vltavou. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a aplikační. Teoretická část obsahuje základní odborné termíny z oblasti cestovního ruchu, které jsou důležité pro pochopení záměru diplomové práce. Aplikační část začíná kapitolou, která analyzuje a charakterizuje danou oblast včetně její nabídky služeb cestovního ruchu. Z této kapitoly vyplývá, že největší potenciál má Lipno nad Vltavou z hlediska přírodních podmínek a že nabídka ubytovacích a stravovacích služeb včetně nabídky volnočasových aktivit je dostatečná. K analýze trendů a zákaznických preferencí bylo použito dotazníkové šetření, pomocí kterého došlo k nalezení chybějících produktů a služeb v blízkosti resortu Korzo Lipno. Řízený rozhovor vedl k prohloubení záměru projektu Korzo Lipno a potvrzení možnosti zavedení zjištěných chybějících služeb z dotazníkového šetření. V závěru práce se diplomová práce opírá o výsledky výzkumu a navrhuje možnosti zavedení služeb v nově se rozvíjejícím projektu včetně jejich marketingové a prodejní podpory.
Montánní turismus jako příležitost pro tvorbu nových produktů cestovního ruchu
ADAMCOVÁ, Veronika
Bakalářská práce se zabývá problematikou hornického cestovního ruchu ve vybraném regionu. Práce analyzuje příležitosti pro vývoj nových produktů hornického turismu. Zvoleným regionem je Příbram a Příbramsko a práce se blíže zaměřuje na Hornické muzeum Příbram, které je jedním z nejstarších muzeí v České republice. Cílem bakalářské práce je vytvořit nové produkty montánního cestovního ruchu, navrhnout opatření a přispět tak ke zlepšení služeb a potenciálu Hornického muzea Příbram. Návrhy a doporučení vychází z analýzy spokojenosti zákazníků s návštěvou Hornického muzea. Průzkum byl proveden pomocí dotazníků shromážděných v září a říjnu mimo hlavní sezónu. Dotazníky vyplňovali návštěvníci muzea během akcí nebo po prohlídce v dolech. Na základě výsledků je navrženo několik opatření ke zlepšení využití potenciálu montánního turismu.
Rozvoj cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji
Juráková, Eliška
Juráková, E. Rozvoj cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá rozvojem cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji a je rozdělená na dvě části. První část této bakalářské práce řeší problematiku cestovního ruchu a destinačního managementu. Jsou zde objasněny pojmy, které úzce souvisí s tématem práce. Praktická část práce hodnotí současný stav cestovního ruchu v destinaci pomocí lokalizačních, selektivních a realizačních faktorů. Primární data jsou získané pomocí dotazníkového šetření, které probíhalo mezi návštěvníky Moravskoslezského kraje. Na základě výsledků primární a sekundární analýzy byl vytvořen nový produkt cestovního ruchu. Tento produkt je vytvořen tak, aby pomáhal rozvoji cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji.
Produkty cestovních kanceláří a agentur pro vybrané segmenty zákazníků
KYNČLOVÁ, Markéta
Cílem této kvalifikační práce je provést analýzu produktového portfolia v současnosti nabízeného cestovními kancelářemi a agenturami se zaměřením na vybraný segment zákazníků. Vybraným segmentem této práce jsou studenti vysokých škol, neboť lze předpokládat, že mají specifické chování, potřeby a požadavky, kterými se liší od ostatních účastníků cestovního ruchu. Dalším cílem je na základě syntézy získaných dat vytvořit nové produkty cestovního ruchu a diskutovat jejich ekonomickou konkurenceschopnost.
Model produktu udržitelného cestovního ruchu
Bártová, Lucie ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout model produktu udržitelného cestovního ruchu. Model je zaměřený na moderní produkty domácího cestovního ruchu, které splňují potřebné náležitosti z hlediska udržitelného rozvoje i aktuálních trendů v nabídce služeb cestovního ruchu i trendů v poptávce. K naplnění cíle jsou analyzovány produkty Církevní památky Kutné Hory, Moravské vinařské stezky a Sezóna na Lipně nikdy nekončí z hlediska principů udržitelného cestovního ruchu. Analýza je provedená prostřednictvím kvalitativní komparativní analýzy. Pomocí indukce jsou identifikována pravidla, která platí pro všechny zkoumané produkty. Na základě zjištěných poznatků jsem vytvořila model produktu udržitelného cestovního ruchu.
Gamifikace v cestovním ruchu
Kondratenko, Anna ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na gamifikace a možnost použití gamifikačních prvků v oblasti cestovního ruchu. Cílem práce je předvést gamifikace jako nástroje ovlivňování chování turistů a navrhnout vlastní produkt s gamifikačními prvky. V teoretické části práce je definován pojem gamifikace, kde jsou představeny herní prvky a herní myšlení, které tvoří podstatu tohoto jevu, a typy motivací hráčů a cestovatelů. Následně je uveden rámec pro gamifikační design. V páté kapitole jsou vymezeny základní pojmy z oblasti cestovního ruchu a jsou představeny způsoby použití gamifikace v cestovním ruchu. Teoretickou část uzavírají kapitoly šest až sedm, kde jsou popsány možná rizika použití gamifikace a zároveň i nejúspěšnější příklady jejího použití. Praktická část je věnována popisu nového gamifikačního produktu včetně grafického návrhu a harmonogramu zavedení aplikace na trh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.