Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Volební kampaň Volodymyra Zelenskeho z roku 2019 jako odezva na požadavky ukrajinské společnosti
Shvets, Oleksii ; Mlejnek, Josef (vedoucí práce) ; Hájek, Lukáš (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje volební kampani Volodymyra Zelenskeho, konkrétně otázce, zda byla značka Volodymyra Zelenskeho vytvořena během volební kampaně před prezidentskými volbami na Ukrajině v roce 2019. Pokud taková značka byla vytvořena, pak zda byl úspěch Volodymyra Zelenskeho ve volbách výsledkem pouze marketingových technik spojených s brandingem, nebo zda byla úspěšná značka kandidáta Zelenského nejen výsledkem kompetentního použití marketingových technik, ale také výsledkem reflexe požadavků veřejnosti na klíčové společensko-politické otázky. V teoretické kapitole se zabýváme teorií brandingu v politice a zdůrazňujeme hlavní charakteristiky, které by měla moderní politická značka mít. Ve druhé kapitole představujeme klíčové společensko-politické problémy, které znepokojovaly veřejnost v předvolebním období a přímo ovlivňovaly průběh kampaně. V další kapitole představíme několik klíčových faktorů a událostí, které nelze zařadit mezi problematické jevy, ale které rovněž pomohou pochopit důvody Zelenského volebního vítězství. V další kapitole se budeme zabývat volební kampaní Volodymyra Zelenského a odpovíme na otázku, zda byla vytvořena Zelenského politická značka. V poslední kapitole porovnáme volební rétoriku Zelenského a jeho týmu, abychom analyzovali, zda kampaň zohledňovala...
Koncept značek v politickém prostředí - Případová studie Andreje Babiše
Mádlová, Andrea ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Perottino, Michel (oponent)
Predkladana diplomova prace se zabyva konceptem znacek v politickem prostredi a klade si za cil analyzu znacky Andreje Babise - soucasneho lidra hnuti ANO 2011. Autorka zkouma zejmena osobnost jeho znacky, k cemuz vyuziva Saucieruv model OCEAN. Dale analyzuje vzajemne propojeni mezi znackou hnuti ANO a znackou Andreje Babise. Vyzkum vychazi z odpovedi 454 respondentu, kteri se zucastnili dotaznikoveho setreni. Vysledky jsou analyzovany z pohledu dvou volicskych skupin - volicu hnuti ANO a volicu jinych politickych stran.
Oceňování značky politické instituce
Ságl, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Svobodová, Dagmar (oponent)
S vývojem politických stran se čím dál více dostávají do středu zájmu právě jejich značky -- politické značky. Politické strany se postupem času přesunuly z bojů na poli ideologií na pole střetu marketingových strategií. Stejně tak voliči přizpůsobili své volební chování více směrem ke konzumnímu způsobu rozhodovaní, ve kterém právě silná značka hraje zásadní roli. Význam politických značek narůstá spolu s intenzitou bojů politických stran o hlasy středových voličů. Tématem diplomové práce je ocenění vybraných značek politických institucí v České republice, na Slovensku, ve Velké Británii a Spojených státech amerických. Cílem této práce je sestavení vlastního modelu ocenění politických značek, založeného na ocenění ekonomického užitku, a samotné stanovení finanční hodnoty politických značek pomocí dvoufázového modelu ocenění diskontovaných peněžních toků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.