Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingových komunikací produktu Kofola meruňková
Keyř, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat marketingové komunikace při zavedení produktu 0,5l Kofola meruňková. Práce je rozdělena do dvou částí: část teoretická a praktická. V první části jsou vymezeny základní pojmy za použití odborné literatury, jako je komunikace, formy komerčních komunikací a nové trendy. Praktická část je věnována představení společnosti Kofola a.s., jejího portfolia, její konkurence a v této kapitole jsou analyzovány marketingové komunikace na uvedení produktu 0,5l Kofola meruňka. Hlavní část praktické části tvoří vlastní výzkum, na základě kterého jsou vyvozena doporučení, které nejenom přispějí ke zlepšení marketingových komunikací, ale i přispěji ke zlepšení celkové prosperity společnosti Kofola.
Znalost značky Yves Rocher
Gőtzová, Lenka ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá znalost značky Yves Rocher a její vnímání z pohledu zákazníka. Cílem práce je vyhodnotit znalost značky Yves Rocher na českém trhu, a také posoudit, jak ji a její produkty spotřebitelé vnímají. První část práce se zabývá teorií značky a problematikou marketingového výzkumu. Druhá, praktická část se věnuje představení společnosti Yves Rocher a analýze její konkurence, důležitou součástí je také dotazníkové šetření a jeho následné vyhodnocení. Samotný závěr práce obsahuje shrnutí výsledků a určité návrhy na zlepšení znalosti dané značky na trhu a získání většího počtu zákazníků.
Vnímání značek Coca Cola a Kofola na českém trhu
Svobodová, Julie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce zkoumá vnímání značek Coca-Cola a Kofola na českém trhu. Cílem této práce je analyzovat a porovnat vnímání těchto značek českými spotřebiteli a následně navrhnout opatření pro zlepšení marketingových strategií těchto firem. V teoretické části se věnuji problematice značky a metodám marketingového výzkumu. V praktické části představím firmy Coca-Cola a Kofola, provedu kvantitativní výzkum metodou sémantického diferenciálu a na něj navazující kvalitativní výzkum pomocí skupinového rozhovoru. Pomocí těchto výsledků a svého uvážení navrhnu změny marketingových strategií pro obě značky. Tato práce odhaluje silné a slabé stránky jednotlivých značek: Coca-Cola je vnímána spotřebiteli hůře než Kofola pouze v bodě slogan či popěvek firmy. Z dalšího výzkumu vyplývá, že toto může být způsobeno nedostatečným povědomím o sloganu a navrhuji tedy posílení znalosti sloganu Coca-Coly. Na druhou stranu Kofola je u spotřebitelů negativně hodnocená v ohledech designu, distribuce a podpoře prodeje a měla by proto upravit své logo, změnit tvar láhve, posílit distribuci a podporu prodeje. Dále by obě firmy měly zkvalitnit spotřebitelské soutěže.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.