Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora prodeje v rámci ON Trade marketingu
Kostková, Karolína ; Krátký, Stanislav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem jednotlivých marketingových aktivit společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. se zaměřením na značku Birell v ON Trade trhu. V bakalářské práci jsou definovány čtyři části. První část se zaobírá teorií, kde jsou vymezeny základy marketingu, značka a komunikace v místě prodeje. Druhá část vymezuje společnost Plzeňský Prazdroj, značku Birell a její konkurenci. Ve třetí části jsou popisovány a analyzovány jednotlivé aktivity na trhu a jejich vyhodnocení. Ve čtvrté části jsou popsány návrhy aktivit pro následující rok.
Sales promotions actions at a customer of an international enterprise
Hudec, Dávid ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Fuchs, Jan (oponent)
Bakalářska práce se zabývá analýzou procesů a postupů využívaných v prostředí mezinárodních FMCG společností a během přípravy, exekuce a zhodnocení akcí na podporu prodeje organizovaných u maloobchodních odběratelů výrobků FMCG společnosti v České republice. V teoretické části jsou zejména vysvětlené klíčové termíny z oblasti mezinárodního marketingu, které jsou následně využity v praktické části. Praktická část se nejprve věnuje akcím na podporu prodeje. Stanovuje základní fungování vybrané společnosti a použitím příkladu vysvětluje postup přípravy akce, komunikaci se všemi zapojenými stranami, jako například maloobchodník či grafické studio a jednotlivé fázy akce. Následně opisuje část běžné podpory prodeje společnosti ve formě přípravy a použití stojanů na vystavení produktů v prodejnách maloobchodníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.