Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání reklamy a in-store komunikace českým spotřebitelem
Kozel, Adam ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou pozici reklamy v masmédiích a in-store komunikace na českém trhu a současně na základě provedeného marketingového výzkumu zhodnotit způsob, jakým jsou tyto dvě formy komunikačního mixu vnímány v očích běžných českých spotřebitelů. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část práce se zaměřuje na základní pojmy, rozdělení, příklady z praxe, znaky a fungování reklamy, stejně jako in-store komunikace na tuzemském trhu. V druhé části práce je kladen důraz především na praktickou implementaci těchto zkoumaných skutečností do primárního dotazníkového šetření tak, aby mohlo dojít k ověření a zhodnocení těchto teoretických informací v praxi prostřednictvím odpovědí respondentů. Závěr práce shrnuje dosažené výsledky, hodnotí naplněnost cílů práce, formuluje doporučení a analyzuje data získaná z provedeného marketingového výzkumu.
Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
TALÍŘOVÁ, Klára
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavní částí práce je marketingový výzkum provedený pomocí dotazníkového šetření. Pro práci jsem si vybrala maloobchodní jednotku Tesco - hypermarket České Budějovice, který těchto prostředků hojně využívá.
Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
RINGELOVÁ, Lucie
Tématem této bakalářské práce je Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavním cílem bylo zhodnotit využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. Vybranou maloobchodní jednotkou byl Albert. Dílčími cíli bylo zjištění znalosti pojmu POP prostředky, zhodnocení zda spotřebitelé vnímají POP prostředky v maloobchodních prodejnách a zda na ně působí. Dále zjištění, které POP prostředky na spotřebitele působí nejvíce a naopak nejméně. K dosažení hlavního cíle a vedlejších cílů byl využit marketingový výzkum, a to formou dotazníkového šetření, na zákládě kterého bylo provedeno zhodnocení. Práce obsahuje návrhy na zlepšení využití POP prostředků v maloobchodní jednotce Albert.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.