Název:
Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
Překlad názvu:
The Application of the POP tools in the chosen retail unit
Autoři:
TALÍŘOVÁ, Klára Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je zhodnocení využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavní částí práce je marketingový výzkum provedený pomocí dotazníkového šetření. Pro práci jsem si vybrala maloobchodní jednotku Tesco - hypermarket České Budějovice, který těchto prostředků hojně využívá.The main purpose of this thesis is to describe using of POP resources in the chosen retail unit. The main part of this work is marketing research made by using questionnaires. I selected retail unit Tesco - hypermarket České Budějovice which uses a lot of POP resources.
Klíčová slova:
maloobchodní jednotka; marketingový výzkum; POP prostředky; marketing research; POP resources; retail unit Citace: TALÍŘOVÁ, Klára. Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/31650