Název: Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
Překlad názvu: The Application of the POP tools in the chosen retail unit
Autoři: RINGELOVÁ, Lucie
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: maloobchodní jednotka Albert; marketingový výzkum; POP prostředky; zákazníci; customers; marketing research; POP resources; retail unit Albert
Citace: RINGELOVÁ, Lucie. Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/31684

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-173526


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2014-06-05, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet