Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
A Gratification Perspective of Why People Buy Herbal Tea and What do They Want from it: A Content Analysis of Tea Products' Online Reviews
Yang, Wenyu ; Jeřábek, Hynek (vedoucí práce) ; Remr, Jiří (oponent)
In the three years since the spread of COVID-19, herbal medicine as a potential treatment has been presented increasingly frequently. These conversations fueled an already robust industry for herbal supplements. People can use herbal remedies without a prescription or referral from a doctor. However, several adverse consequences have been reported as a result of the unrestricted use of herbal remedies. Existing research on herbal remedies consists primarily of pharmacological and anthropological investigations; social science study on the topic is limited. This thesis questioned the social and psychological motivations behind the individuals purchase of herbal teas. The analysis of online herbal tea reviews revealed three levels of herbal tea consumption reasons: flavour and commodity attributes at the commodity level, herbal medicine effects and ingredients at the instrumental level, and personal ritual activity and lifestyle choices at the symbolic level. The thesis identifies three distinct groups of herbal tea drinkers whose consumption patterns and motivations differ dramatically. These results contribute to the public's comprehension of herbal remedies and to the government's management of this expanding market. Keywords Gratification Theory, Content Analysis, Consumption, Online Reviews, Teabags
Online reputation management jako nástroj pro změnu vnímání firmy
Linhartová, Barbora ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit moderní koncept s názvem online reputation management, v jehož zájmu je zajistit co nejpříznivější reputaci firem na internetu a podpořit tak jejich pozitivní vnímání. Tímto tématem je vhodné se zabývat především z důvodu rychlého vývoje technologií, díky nimž je reputace čím dál více v ohrožení, a přitom i nadále zůstává klíčovou hodnotou ve firmách. Teoretická část práce nejprve představuje firemní komunikaci a PR, ze kterých zkoumaná disciplína vychází, a které předchází výkladu o klasickém reputation managementu. Hlavní téma práce pak blíže popisuje význam řízení reputace na internetu a různé techniky, které k tomu mohou firmy využívat. Praktická část se zaměřuje již na konkrétní prostředí, ve kterém je online reputation management často aplikován, a tím jsou recenzní portály. Recenze se ukázaly jako stěžejní faktor při utváření online reputace, a proto je pro současné firmy vhodné se včas a adekvátně adaptovat na dynamické internetové prostředí, kde mohou proaktivně řídit uživatelská hodnocení ku svému prospěchu. Vlastní výzkum přináší vhled do rozhodování současných internetových uživatelů nejen na základě online recenzí, ale také podle způsobů, kterými firmy se svými publiky v tomto prostředí komunikují. Vybrané strategie totiž významně ovlivňují...
Application of online reputation management for accommodation facilities
Martinková, Petra ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Telyčková, Radka (oponent)
Cieľom práce je analýza používania sociálnych sietí a nástrojov pre správu online reputácie ubytovacími zariadeniami. Informácie potrebné pre analýzu boli získané z dotazníkového šetrenia, ktorého sa zúčastnili štvorhviezdičkové a päťhviezdičkové hotely v Prahe. Rovnako bolo autorkou prevedené porovnanie nástrojov pre správu online reputácie, ktoré sú v súčasnosti na trhu dostupné. Po podrobnej analýze sú vyvodené závery a odporúčania, ako môžu ubytovacie zariadenia efektívne komunikovať na sociálnych sieťach a rovnako efektívne riadiť svoju online reputáciu, ktorá je v súčasnosti pri výbere vhodného ubytovacieho zariadenia hosťom veľmi dôležitá.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.