|
Přístavek sportovní haly
Matějková, Pavla ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a posouzením nosné ocelové konstrukce přístavku sportovní haly v Lanškrouně. Půdorysné rozměry budovy jsou 36,0×20,0 m, výška budovy ve hřebeni je 10,0 m, střecha je oblouková. V konstrukci se nachází vnitřní vestavba o půdorysném rozměru 20,0×18,0 m. Konstrukce stropu je řešená jako betonová deska spřažená s trapézovým plechem, uložena na systému stropnic a průvlaků, které jsou ve svislém směru uloženy na kyvných stojkách. Materiál celé konstrukce je ocel pevnosti S235.
|
|
Nosná konstrukce montovaného bytového domu
Návarová, Michaela ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je statický návrh nosné konstrukce bytového domu. Půdorysné rozměry jsou 15,04 x 16,74 m a výška 9,25 m. Bytový dům je navržen pro oblast České Budějovice tj. II. sněhová a II. větrová oblast. Nosná konstrukce je navržena ve dvou variantách. V první variantě je nosná konstrukce navržena z tenkostěnných ocelových profilů, v druhé variantě je navržena z dřevěných profilů. V obou případech je nosná konstrukce tvořená sloupky, věnci, stropními trámy a krovem.
|
|
Muzeum vojenské techniky
Dvouletý, Martin ; Pilgr, Milan (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce budoucího muzea vojenské techniky. Konstrukce je určena pro muzejní výstavu středně těžké a těžké techniky s průchozím prostorem pro návštěvníky muzea. Jedná se o rámovou konstrukci tvořenou podpůrnými sloupy ve vzdálenosti 10 m a vazníkem s náběhy připojeným k těmto sloupům. Konstrukce je koncipována tak, aby vznikla pultová střecha spojením sloupu vysokého 5,36 m a sloupu vysokého 6,4 m vazníkem. V podélném směru jsou od sebe rámy vzdáleny po 6 m. Konstrukce je specifická svým půdorysným schématem, díky zalomení na konci první lodě haly pod 45° vzniká kratší meziprostor, na jehož konci je další zalomení konstrukce, taktéž pod úhlem 45° a napojení na druhou loď. Jedna z lodí probíhá podélně a druhá příčně, díky zalomení mezi těmito loděmi. Dalším specifikem jsou vratové konstrukce umístěné na straně vyšších sloupů, určené pro vjezd a výjezd vojenské techniky na svá místa v expozičním plánu muzea. Konstrukce je navržena dle normativních požadavků ČSN EN na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Jako hlavní materiál nosných prvků konstrukce byla použita ocel S355.
|
|
Revitalizace objektu tkalcovny - Jaroměř
Kopecký, Marek ; ing.arch.Klvaňa Jiří (oponent) ; Eliáš, Luboš (vedoucí práce)
Projekt zpracovává rekonstrukci staré tovární haly pro účely nové Základní umělecké školy v Jaroměři. Budova je situována ve středu města s dobrou dopravní dostupností. Zachování stávající nosné ocelové konstrukce a zděných obvodových zdí umožňuje velkorysé využití prostor a netradiční vnitřní členění. Vybavení budovy zahrnuje všechny umělecké obory a je kapacitně navrženo pro město Jaroměř a nejbližší okolí. Díky jednopodlažnímu řešení je objekt pojat jako částečně bezbariérový. Dokumentace je zpracována na dokumentace pro stavební povolení.
|
| |
| |
| |
|
Planetárium
Sokolová, Eva ; Šmak, Milan (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Předmětem řešení diplomové práce je návrh ocelové nosné konstrukce planetária o půdorysných rozměrech 36,1 x 49,0 m. Zastřešení haly planetária je provedeno pomocí příhradových vazníků, na kterých jsou uloženy vaznice. Zastřešení promítacího sálu planetária tvoří žebrová kopule s radiálními obloukovými žebry. Prostorová tuhost konstrukce je zajištěna ztužidly. Stěny celého objektu jsou řešeny pomocí sloupů, paždíků a stěnových ztužidel.
|
|
Nádvorní jeřábová dráha autovrakoviště v Bzenci
Trachtulcová, Šárka ; Sýkora, Karel (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je návrh nosné ocelové konstrukce nádvorní jeřábové dráhy pro pojezd mostového jeřábu nosnosti 32 t. Jeřábová dráha se nachází v areálu autovrakoviště v lokalitě města Bzenec. Návrh je proveden pro jeřábovou dráhu o rozchodu 22,5 m a délce dráhy 60 m. Jeřábová dráha je tvořena plnostěnnými sloupy o výšce 8,0 m a rozteči 12 m, hlavními nosníky jeřábové dráhy, příhradovým vodorovným výztužným nosníkem a výztužným nosníkem v šikmé rovině. Součástí jeřábové dráhy jsou i brzdná ztužidla a základy. Základní použitý materiál je ocel pevnostní třídy S235.
|
|
Stavebně technologický projekt dvoulodní haly ve Fulneku
Selník, Petr ; Šlanhof, Jiří (oponent) ; Mohapl, Martin (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce jsou vybrané části stavebně technologického projektu provádění výrobní haly Massag ve Fulneku s nosnou ocelovou konstrukcí. Obsahem této práce je studie realizace hlavních technologických etap haly, finanční a časový plán stavby, projekt zařízení staveniště, rozpočet stavby, časový harmonogram prací, kontrolní a zkušební plán, bezpečnost práce a ochrana zdraví na staveništi, technologický předpis výstavby ocelové konstrukci.
|