Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Americanization: American Television Culture and Its Impact on the Czech broadcast
Šindlauerová, Marta ; Farrell, Mark Robert (vedoucí práce) ; Morgan, Craig Alan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá jevem zvaným "amerikanizace", což může být chápáno jako proces, kdy kultura či životní styl Spojených států amerických proniká do kultur jiných států včetně České republiky. Konkrétně se pak tato práce zaměřuje na jeden z nejvlivnějších a nejvíce ovlivněných druhů kultury, a to televizní vysílání, které Spojené státy americké obohatily o několik nových typů programů a inovací. První část zasazuje amerikanizaci do historického kontextu České republiky a také přibližuje dva v současnosti nejvlivnější prvky americké televize: Nielsenovy ratingy a reality show. Druhá část pak nabízí několik analytických úvah týkajících amerikanizace a zkoumá, jak a do jaké míry ovlivnilo americké televizní vysílání to české.
Americanization: American Television Culture and Its Impact on the Czech broadcast
Šindlauerová, Marta ; Farrell, Mark Robert (vedoucí práce) ; Morgan, Craig Alan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá jevem zvaným "amerikanizace", což může být chápáno jako proces, kdy kultura či životní styl Spojených států amerických proniká do kultur jiných států včetně České republiky. Konkrétně se pak tato práce zaměřuje na jeden z nejvlivnějších a nejvíce ovlivněných druhů kultury, a to televizní vysílání, které Spojené státy americké obohatily o několik nových typů programů a inovací. První část zasazuje amerikanizaci do historického kontextu České republiky a také přibližuje dva v současnosti nejvlivnější prvky americké televize: Nielsenovy ratingy a reality show. Druhá část pak nabízí několik analytických úvah týkajících amerikanizace a zkoumá, jak a do jaké míry ovlivnilo americké televizní vysílání to české.
Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky
Kůtová, Karolina ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Tolarová, Marie (oponent)
Tato bakalářská práce na téma "Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky" se zabývá charakteristikou spotřebitelů jednotlivých značek čaje a jejich nákupním chováním. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá důležitostí segmentace trhu, nákupních chováním, typologií spotřebitele a tvorbou marketingového výzkumu. V praktické části je věnována pozornost situaci na čajovém trhu a dotazníkovému šetření s cílem popsat spotřebitele největších hráčů na trhu.
Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
Hankeová, Lucie ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat postavení společnosti Coca-Cola na českém trhu nealkoholických nápojů s využitím dat maloobchodního auditu. V první řadě jsou poskytnuty informace o trhu nealkoholických nápojů v České republice jako stanovení kontextu, v němž bude samotná analýza provedena. Jedná se o fakta, jako jsou velikost, trendy či struktura trhu jak z hlediska zahrnutých kategorií tak i výrobců na něm působících. Následně je do kontextu uvedena samotná společnost Coca-Cola jako globálně největší výrobce nealkoholických nápojů a ve vztahu k hlavním aktérům na českém trhu je s důrazem na segment colových nápojů vyhodnocena její pozice. Analýza primárně využívající tvrdých dat maloobchodního auditu je v závěrečné části práce doplněna o výsledky dotazníkového šetření přinášejícího neméně důležitý pohled samotného spotřebitele.
Trade marketing značky AXE v České republice
Moravec, Miloš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Písař, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je poskytnout detailní popis aktuálního stavu trhu deodorantů a antiperspirantů pro muže v České republice s důrazem na značku Axe, která na tomto dynamickém trhu usiluje o to, aby se stala jeho lídrem. Práce je strukturována do tří kapitol. První z nich mapuje trh deodorantů pro muže a zároveň i samotný český maloobchodní trh. Ve druhé kapitole je představena značka Axe a její aktivity z lokálního i globálního hlediska. Závěrečná část diplomové práce obsáhle popisuje vývoj jednotlivých ukazatelů na pánském trhu deodorantů v České republice, které jsou pro praktickou oblast trade marketingu určující.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.