Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nákupní rádce pro Android
Eliáš, Vladimír ; Milička, Martin (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá studií, návrhem a implementací mobilní aplikace pro inteligentní telefony s operačním systémem Android na skenování čárových kódů a následnou komunikací s databází. Také popisuje postup při vytváření moderního grafického uživatelského rozhraní i s názornými ukázkami. Účelem aplikace je urychlit proces získávání informací o produktech nabízených v obchodech a zároveň pomoci s výběrem vhodného produktu na základě uživatelových vstupů a pokročilých algoritmů.
Internetový marketing - teorie a praxe
Prošek, Michal ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Stále častěji se každý nás setkává s pojmem internetový marketing. Tento specifický druh marketingu začíná být pro velkou část firem součástí jejich marketingových strategií, ale otázkou je, jak velké množství nástrojů internetového marketingu používat. Správné použití těchto nástrojů je různorodé, záleží vždy na velikosti firmy a jejich cílové skupině. Tato práce se zabývá výhradně možnostmi internetového marketingu pro malé firmy respektive pro malé internetové obchody. V první části práce se nachází souhrn teoretických znalostí z dostupných zdrojů o jednotlivých nástrojích internetového marketingu. Druhá část práce je zaměřena na praktické využití znalostí z první části. Autor popisuje současnou situaci na poli internetového marketingu v jednom malém internetovém obchodě se sportovním zbo-žím. Z popisu vychází analýza SWOT a výsledky z ní se promítají do konečného návrhu využití nástrojů internetového marketingu pro tuto konkrétní firmu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.