Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza nákupní atmosféry prodejen Baťa a Humanic
Adamcová, Lenka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor nákupní analýzy dvou prodejních jednotek společností Baťa a HUMANIC v Praze. Konkrétně se jedná o prodejnu Baťa Václavské náměstí a HUMANIC Národní. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na teoretické vymezení nákupní atmosféry, přehled služeb zákazníkům a použité metody hodnocení. V druhé kapitole jsou představeny společnosti včetně historického vývoje. Dále je v ní zpracována analýza nákupní atmosféry a shrnuty poskytované služby. Poslední kapitola obsahuje bodové ohodnocení a návrhy na zlepšení.
Space management v TESCO STORES ČR, a.s.
Kupková, Marcela ; Kalinová, Hana (vedoucí práce) ; Horká, Zuzana (oponent)
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit space management ve vybrané společnosti a zjistit, jak vnímají zákazníci prostředí prodejen Tesco.
Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny
VYŽRALOVÁ, Zuzana
Cílem bakalářské práce je zhodnotit spokojenost zákazníka vybrané maloobchodní jednotky s nákupní atmosférou prodejny a s celkovým nákupem po provedených stavebních úpravách a změnách vnitřního uspořádání v prodejně. Vyhodnocení spokojenosti zákazníka bylo provedeno na základě dotazníkového šetření. Po zjištění nedostatků v prodejní jednotce, které vyplynuly z dotazníkového šetření, byl vytvořen návrh opatření.
Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny
BRATHOVÁ, Jaroslava
Cílem bakalářské práce je zjistit míru spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny s nákupní atmosférou prodejny a s celkovým nákupem a na základě analýzy navrhnout opatření na zlepšení. Informace byly získány dotazováním a osobním pozorováním v prodejně. Následně byla data zpracována a vyhodnocena.
Fashion merchandising a jeho aplikace ve vybrané firmě
Bechiňová, Markéta ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část je věnována teoretickému vymezení fashion merchandisingu, včetně dalších podoblastí, jako jsou visual merchandising, senzorický merchandising a další prvky nákupní atmosféry. Druhá část se pak zabývá popisem praktické aplikace těchto principů ve vybrané prodejní jednotce, která je součástí mezinárodního řetězce prodejen dámských oděvů.
Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Globus a Tesco
Scheubová, Lucie ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce řeší analýzu a posouzení nákupního prostředí a nákupní atmosféry hypermarketů Globus a Tesco. Pro práci jsem si vybrala prodejny na Praze 5 - Zličín. V první části se zabývám popisem jednotlivých stimulů nákupní atmosféry. Uvedla jsem charakteristiku, činnost a působení obou maloobchodních řetězců. Posouzení nákupní atmosféry jsem provedla na základě subjektivní analýzy a dotazníku, který mi umožnil zjistit objektivní názory zákazníků a následně posoudit nákupní atmosféru těchto prodejen.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců
Stuchlík, Pavel ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Práce se nejprve zaměří na teoretické vymezení pojmu "nákupní atmosféra" a definici prvků jí tvořících. Teoretická část pak bude sloužit jako podklad pro konkrétní posouzení a ohodnocení nákupní atmosféry v hypermarketových prodejnách Tesco a Globus. Poté budou obě dvě prodejny srovnány a případně jim bude doporučeno, co by měly zlepšit.
Strategie firmy podnikající v oblasti prodeje (sortiment oděvy)
Vítek, Martin ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Zhodnocení obchodní strategie firmy New Yorker. Zpracování teoretických hledisek obchodní strategie a porovnání s reálnou situací. Formulace doporučení k vylepšení stávající obchodní strategie.
Komparace prodejních jednotek firmy Tesco a Hypernova
Deáková, Olga ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Má bakalářská práce porovnává nákupní atmosféru hypermarketů Tesco a Hypernova, hodnotí její pojetí v obou prodejnách a uvádí způsoby, jakými je možné nákupní atmosféru zlepšit. V teoretické části vysvětluji prvky nákupní atmosféry a ukazuji způsoby jejich použití. V praktické části nejdříve představuji společnosti Tesco a Royal Ahold, následně popisuji terénní výzkum nákupní atmosféry v konkrétních prodejnách Tesco a Hypernova. V závěru vyhodnocuji celý výzkum a přikládám návrhy na zlepšení.
Posouzení merchandisingu dvou vybraných obchodních jednotek
Kleinová, Lucie ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá merchandisingovou strategií prodejen Billa a Penny Market. Hlavním přínosem práce je ucelený pohled na merchandising a tvorbu nákupní atmosféry, což jsou účinné nástroje, jak mohou obchodní jednotky soupeřit o zákazníka. V první části práce jsou stanovena teoretická východiska merchandisingu, která jsou dále použita v praktické části. Celkové posouzení je provedeno metodou komparace, kde jednotlivá kritéria mají přidělenou váhu. Výsledek je dán součtem součinů těchto vah a bodů přidělených hodnoceným faktorům. Práce také obsahuje návrhy, jak zlepšit současnou merchandisingovou strategii těchto obchodních jednotek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.