Název:
Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny
Překlad názvu:
Analysis of costumer's satisfaction with a retail store
Autoři:
VYŽRALOVÁ, Zuzana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je zhodnotit spokojenost zákazníka vybrané maloobchodní jednotky s nákupní atmosférou prodejny a s celkovým nákupem po provedených stavebních úpravách a změnách vnitřního uspořádání v prodejně. Vyhodnocení spokojenosti zákazníka bylo provedeno na základě dotazníkového šetření. Po zjištění nedostatků v prodejní jednotce, které vyplynuly z dotazníkového šetření, byl vytvořen návrh opatření.The aim of the bachelor´s work is to assess customer satisfaction of a retail shop unit with its shopping atmosphere and the whole purchase as well. This assessment is related to the recent building adjustments and alterations. Evaluation of customer satisfaction was based on a questionnaire survey. After finding deficiencies in the sales unit resulting, from the survey, was created draft measures.
Klíčová slova:
dispoziční řešení; maloobchod; marketingový výzkum; nákupní atmosféra; nákupní prostředí; zákazník; customer; marketing research; retail; shopping atmosphere; shopping environment; space management of selling area Citace: VYŽRALOVÁ, Zuzana. Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19121