Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
North-Italian communities in the House of Hohenstaufen's Era: Venezia a Milano
Reseková, Simona ; Drška, Václav (vedoucí práce) ; Suchánek, Drahomír (oponent)
Práca sa venuje inštitucionálnym zmenám v severotalianskom priestore za vlády Fridricha I. Barbarossu, a to konkrétne na príklade Milána a Benátok. Opisuje vývoj štátneho zriadenia oboch miest od ranostredovekého obdobia po vznik komún v priebehu 11. storočia. Jadro práce tvorí samotný rozmach komunálneho zriadenia, resp. zmeny v jeho inštitúciách, ku ktorým došlo za vlády Fridricha I. Barbarossu, a všíma si prípadný vplyv lombardských vojen medzi cisárom a Lombardskou ligou na tieto zmeny.
Deindustrializované plochy a jejich nové využití - případová studie Milano (Itálie)
Pytlíková, Lucie
Bakalářská práce, Brno: Mendelova univerzita, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií, 2016. Vedoucí bakalářské práce Mgr. Petr Klusáček, Ph.D. Tato bakalářská práce se zabývá deindustrializovanými plochami a jejich novým využitím, a to konkrétně ve městě Milano v Itálii. V teoretické části je vymezen pojem brownfield na evropské úrovni, poté i na úrovni italské. Dále se práce věnuje třem generacím brownfields, financováním, nástroji k revitalizaci průmyslových ploch a klasifikaci browfields. V neposlední řadě je uvedena stručná charakteristika města Milano a jeho postoj k brownfields. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní příklady deindustrializovaných ploch. Vybrána byla tři území přímo v Miláně (La Forgiatura, Parco del Portello a městská čtvrť Bicocca). Poslední část práce je zaměřena na krátké představení projektů v blízkém okolí Milána.
Antonio Campi (1523-1587). Mezi manýrou a barokem.
Hlušičková, Pavla ; Zlatohlávek, Martin (vedoucí práce) ; Daniel, Ladislav (oponent) ; Přibyl, Petr (oponent)
Předložená disertační práce zhodnotila formální, stylistickou a kontextuální analýzu malířské tvorby cremonského rodáka Antonia Campiho. Monografické zpracování Antoniovy malířské tvorby doplnilo ke stávajícím syntézám řadu informací, které byly v odborné literatuře doposud zcela vynechány - buď kvůli chybějící fotografické dokumentaci, nebo z důvodu, že badatel danou lokalitu nenavštívil. Práce zhodnotila Antoniovo dílo na základě revize archivního materiálu dochovaného v milánských a cremonských státních i církevních archivech, stejně jako na základě důkladného seznámení se sekundární literaturou. Chronologie Campiho produkce byla seřazena na základě stylistické a formální analýzy a zároveň byla obohacena o řadu srovnání z oblasti lombardsko-ligurského výtvarného prostředí. Pohled na Antoniovo dílo byl doplněn o kresby a deskové obrazy, které se v posledních letech objevily na trhu s uměním. Díky tomuto zevrubnému rozboru se ozřejmilo, že jednoduchá definice starší italské odborné literatury, která Antonia Campiho chápala jako malíře, jenž svou tvorbou formoval základy Caravaggiova šerosvitného přístupu v posledních desetiletích 16. století a v prvních letech 17. věku, se ukázala jako nepřesná. Vyšlo najevo, že se s tímto názorem nelze více ztotožnit. Neustálé změny nálad, překvapení, nevypočitatelnost,...
North-Italian communities in the House of Hohenstaufen's Era: Venezia a Milano
Reseková, Simona ; Drška, Václav (vedoucí práce) ; Suchánek, Drahomír (oponent)
Práca sa venuje inštitucionálnym zmenám v severotalianskom priestore za vlády Fridricha I. Barbarossu, a to konkrétne na príklade Milána a Benátok. Opisuje vývoj štátneho zriadenia oboch miest od ranostredovekého obdobia po vznik komún v priebehu 11. storočia. Jadro práce tvorí samotný rozmach komunálneho zriadenia, resp. zmeny v jeho inštitúciách, ku ktorým došlo za vlády Fridricha I. Barbarossu, a všíma si prípadný vplyv lombardských vojen medzi cisárom a Lombardskou ligou na tieto zmeny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.