Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza požadavků na zavedení nového CRM v bankovním prostředí
Zacharova, Natalie ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o inženýrství požadavků, tedy oblasti, která zahrnuje jak správu požadavků, tak jejich vývoj pro softwarovou aplikaci. Cílem této práce je na základě vlastních pracovních zkušeností vyhodnotit možnosti specifikace a analýzy požadavků na vybraný typ aplikace. Toho je dosaženo v praktické části, kde jsem aplikovala doporučené techniky inženýrství požadavků na vybraný bankovní proces. Výstupem praktické části je dokument se specifikací funkčních požadavků pro implementaci vybraného procesu v Microsoft Dynamics CRM. V teoretické části jsem objasnila základní pojmy související s problematikou CRM a popsala techniky best practices používané při analýze požadavků. Tato práce tudíž může sloužit jako příručka pro junior analytiky začínající svoji pracovní kariéru vývojem požadavků.
Analysis, design and implementation of CRM solutions for selected company
Ilavský, Dávid ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast informačních systémů, které se používají na podporu řízení vztahů se zákazníky v podnicích. Hlavním cílem práce je poskytnout ukázku řešení implementace CRM systému pro reálného zákazníka z bankovního sektoru. V úvodu práce jsou vymezeny základní funkční oblasti každé CRM aplikace. Každá tato oblast je blíže popsána z pohledu jejího hlavního využití a úkolů, které v rámci CRM jako celku plní. V další části je blíže popsána analytická oblast CRM (nebo také Customer Intelligence), která v poslední době postupně přebírá klíčovou roli celého CRM systému. Jsou v ní zahrnuty možnosti využití v různých oblastech. Na konci teoretické části autor srovnává základní rozdíly mezi cloudovým modelem nasazení a klasickým on-premise řešením. Praktická část se věnuje hlavnímu cíli práce a popisu dodávaného řešení v podobě modulu, který rozšiřuje stávající aplikaci CRM o možnost evidence obchodních partnerů Hypoteční banky, a. s. a ČSOB Pojišťovny centralizovaně v jednom systému. Požadavek je řešen v aplikaci Microsoft Dynamics CRM 2011 a jako výchozí systém je použito CRM Hypoteční banky.
Návrh implementace informačního systému MS Dynamics CRM 2011 ve společnosti LUX-IDent s.r.o.
Vašíček, Patrik ; Smetana, Michal (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem implementace informačního systému Microsoft Dynamics CRM 2011 ve společnosti LUX-IDent s.r.o. Hlavní část tvoří návrh propojení Microsoft Dynamics CRM 2011 s informačním systémem Helios Orange a vzájemná synchronizace dat. Další část práce se zabývá definováním specifických úprav dle požadavků stanovených zákazníkem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.