|
Analýza požadavků na zavedení nového CRM v bankovním prostředí
Zacharova, Natalie ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o inženýrství požadavků, tedy oblasti, která zahrnuje jak správu požadavků, tak jejich vývoj pro softwarovou aplikaci. Cílem této práce je na základě vlastních pracovních zkušeností vyhodnotit možnosti specifikace a analýzy požadavků na vybraný typ aplikace. Toho je dosaženo v praktické části, kde jsem aplikovala doporučené techniky inženýrství požadavků na vybraný bankovní proces. Výstupem praktické části je dokument se specifikací funkčních požadavků pro implementaci vybraného procesu v Microsoft Dynamics CRM. V teoretické části jsem objasnila základní pojmy související s problematikou CRM a popsala techniky best practices používané při analýze požadavků. Tato práce tudíž může sloužit jako příručka pro junior analytiky začínající svoji pracovní kariéru vývojem požadavků.
|
|
Analysis, design and implementation of CRM solutions for selected company
Ilavský, Dávid ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast informačních systémů, které se používají na podporu řízení vztahů se zákazníky v podnicích. Hlavním cílem práce je poskytnout ukázku řešení implementace CRM systému pro reálného zákazníka z bankovního sektoru. V úvodu práce jsou vymezeny základní funkční oblasti každé CRM aplikace. Každá tato oblast je blíže popsána z pohledu jejího hlavního využití a úkolů, které v rámci CRM jako celku plní. V další části je blíže popsána analytická oblast CRM (nebo také Customer Intelligence), která v poslední době postupně přebírá klíčovou roli celého CRM systému. Jsou v ní zahrnuty možnosti využití v různých oblastech. Na konci teoretické části autor srovnává základní rozdíly mezi cloudovým modelem nasazení a klasickým on-premise řešením. Praktická část se věnuje hlavnímu cíli práce a popisu dodávaného řešení v podobě modulu, který rozšiřuje stávající aplikaci CRM o možnost evidence obchodních partnerů Hypoteční banky, a. s. a ČSOB Pojišťovny centralizovaně v jednom systému. Požadavek je řešen v aplikaci Microsoft Dynamics CRM 2011 a jako výchozí systém je použito CRM Hypoteční banky.
|
| |