Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Diplomový seminář
Lišková, Tereza ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Diplomová práce se věnuje marketingové strategii McDonald's na českém trhu. V úvodu práce se čtenář seznamuje s firmou McDonald's. Druhá část je věnovaná analýze marketingového prostředí, které jsem rozdělila na mikroprostředí a makroprostředí. V rámci práce byla vypracovaná SWOT analýza. Třetí část popisuje marketingovou strategii a marketingový mix. V závěru hodnotím marketingovou strategii a předkládám návrhy na zlepšení.
Controlling
Tridnevka, Oleg ; Mikovcová, Hana (vedoucí práce) ; Bardún, Adam (oponent)
Cílem této práce je pokusit se seznámit s filozofií controllingu, prozkoumat koncept controllingu a jeho základní termíny. Ukázat funkce a jednotlivé obory controllingového systému ve společnosti. Ukázat možné propojení controllingu ve společnosti. Posledním cílem bude provedení projektu ve společnosti McDonalds. Popisují jednotlivé obory controllingu, aby udržet souvislost mezi teoretickou a praktickou častí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.