Název:
Diplomový seminář
Překlad názvu:
McDonalds marketing strategy on the Czech market
Autoři:
Lišková, Tereza ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se věnuje marketingové strategii McDonald's na českém trhu. V úvodu práce se čtenář seznamuje s firmou McDonald's. Druhá část je věnovaná analýze marketingového prostředí, které jsem rozdělila na mikroprostředí a makroprostředí. V rámci práce byla vypracovaná SWOT analýza. Třetí část popisuje marketingovou strategii a marketingový mix. V závěru hodnotím marketingovou strategii a předkládám návrhy na zlepšení.This thesis covers the topic of McDonalds marketing strategy on the Czech market. At the beginning of the thesis, McDonalds as a company is explored. The second part focuses on the market environment, which I have divided into the micro-environment and macro-environment. A SWOT analysis was carried out as part od the work. The third part describes the marketing strategy as well as the marketing mix. In conclusion, I analyze the marketing strategy and provide possible areas of improvement.
Klíčová slova:
marketingová strategie; McDonald's; SWOT analýza; marketing strategy; McDonalds; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34426