Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití sociálních médií v online marketingu
ULRYCH, Tomáš
Hlavním tématem bakalářské práce je online marketing a jeho využití v sociálních médiích. Práce se zaměřuje na definici online marketingu a způsoby, jakými lze sociální sítě využít k propagaci společností. Práce také zkoumá principy reklamy na jednotlivých sociálních médiích, jako je Facebook, Instagram, Twitter a YouTube. Výzkumná část bakalářské práce je zaměřena na dotazník, který je zaměřen na využití sociálních médií v marketingu vybrané společnosti. Online dotazník je primárně zaměřen na Facebook, Instagram a YouTube a vyplňují ho uživatelé těchto sociálních médií, kteří také mají povědomí o analyzované společnosti. Údaje získané z tohoto dotazníku jsou zpracovány a následně použity k porovnání efektivity online prezentace společnosti. V rámci této části jsou také předloženy návrhy na eliminaci slabých stránek společnosti v online marketingu.
Analýza propagace e-shopů úzkého segmentu zaměření
Budíková, Michaela ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou propagací e-shopů úzkého segmentu zaměření na sociálních sítích. Jedná se internetové obchody, jejichž sortimentem je krmivo pro psy. V teoretické části jsou nejprve definovány marketingové strategie a marketingový mix, především komunikace a propagace a její nástroje, dále jsou popsány nejvýznamnější sociální sítě a závěr teoretické části je věnován novým trendům, které se v marketingu poslední dobou prosazují. Praktickou část tvoří nejprve analýza marketingové propagace dvaceti vybraných e-shopů ze zmiňovaného segmentu na sociálních sítích. Na základě získaných poznatků je posléze zformulováno doporučení vhodné marketingové propagace pro e-shopy z tohoto segmentu zaměření.
Strategie firmy podnikající v oblasti služeb
Zmeškalová, Eva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Löwová, Marie (oponent)
Práce se zabývá analýzou strategie konkrétní firmy podnikající ve službách v České republice. Analyzuje její schopnost reagovat na změny a čelit problémům, které souvisejí s její činností - zprostředkovávání služeb v zábavném odvětví. Detailně pohlíží na její dílčí strategie vedoucí k dosažení jejích cílů. Zkoumá potenciál hlavních produktů firmy v rámci budoucího vývoje. Soustředí se také na vztah firmy k dodavatelům, konkurenci, zákazníkům i zaměstnancům. Zvažuje formy její marketingové propagace a komunikace vzhledem k vybraným segmentům zacílení.
Dopad marketingové propagace golfu na cestovní ruch
Kokrdová, Lucie ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Šilhan, Marcel (oponent)
Práce se zabývá dopadem marketingové propagace golfu na cestovní ruch. Cílem práce je zmapovat marketingové aktivity agentury CzechTourism, České golfové federace a Czech Golf Travel Association se zaměřením na podporu golfu. Vnímá svět Českou republiku jako golfovou destinace? Zajímá se česká veřejnost o golf? Na tyto otázky se práce snaží nalézt objektivní odpovědi. Teoretická část definuje základní poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu i golfu. Praktická část se zabývá marketingovými aktivitami agentury CzechTourism, České golfové federace i Czech Golf Travel Association. Dotazníkový průzkum doplňuje pak práci o mínění veřejnosti, zda považuje Českou republiku za golfovou destinaci, a poodhaluje budoucí zaměření golfové propagace.
Vysoká škola ekonomická v Praze
Zmeškalová, Eva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá analýzou strategie konkrétní firmy působící na českém trhu. Zvažuje formy její marketingové propagace, cenovou strategii i možnosti expanze do zahraničí. Detailněji pojednává o jednotlivých problémech souvisejících s její činností, kterou je zprostředkovávání služeb v zábavném odvětví. Soustředí se také na vztah firmy ke konkurenci, dodavatelům a zákazníkům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.