Název: Dopad marketingové propagace golfu na cestovní ruch
Překlad názvu: The impact of golf marketing promotion on tourism
Autoři: Kokrdová, Lucie ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Šilhan, Marcel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; golf; Marketingová propagace; golf; Marketing promotion; tourism

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29359

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81577


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet